AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg er slank, har langt hår og er hyggelig. Ikke det beste utseende,men vil vel påstå jeg er litt over middels, så kanskje en 6/10. Her inne blir det sagt at alle damer kan få seg noe, fordi menn er mindre kresne på hvem de ligger med. Men jeg har faktisk aldri blitt sjekket opp på byen, og jeg er ute relativt ofte. Jeg er alltid ute med venninner, hvor alle i venninnegjengen har varierende utseende. De peneste blir alltid forsøkt sjekket opp, men de har kjærester og avslår dermed. Ingen prøver seg på meg. Hva gjør jeg feil? Bør jeg slutte å dra ut med venninner som er penere enn meg, selv om de avviser mennene? J23 Anonymkode: a65a6...9f4 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Jeg er slank, har langt hår og er hyggelig. Ikke det beste utseende,men vil vel påstå jeg er litt over middels, så kanskje en 6/10. Her inne blir det sagt at alle damer kan få seg noe, fordi menn er mindre kresne på hvem de ligger med. Men jeg har faktisk aldri blitt sjekket opp på byen, og jeg er ute relativt ofte. Jeg er alltid ute med venninner, hvor alle i venninnegjengen har varierende utseende. De peneste blir alltid forsøkt sjekket opp, men de har kjærester og avslår dermed. Ingen prøver seg på meg. Hva gjør jeg feil? Bør jeg slutte å dra ut med venninner som er penere enn meg, selv om de avviser mennene? J23 Anonymkode: a65a6...9f4 Hvorfor ikke sjekke menn opp selv da? Anonymkode: 05bf4...64a 9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er slank, har langt hår og er hyggelig. Ikke det beste utseende,men vil vel påstå jeg er litt over middels, så kanskje en 6/10. Her inne blir det sagt at alle damer kan få seg noe, fordi menn er mindre kresne på hvem de ligger med. Men jeg har faktisk aldri blitt sjekket opp på byen, og jeg er ute relativt ofte. Jeg er alltid ute med venninner, hvor alle i venninnegjengen har varierende utseende. De peneste blir alltid forsøkt sjekket opp, men de har kjærester og avslår dermed. Ingen prøver seg på meg. Hva gjør jeg feil? Bør jeg slutte å dra ut med venninner som er penere enn meg, selv om de avviser mennene? J23 Anonymkode: a65a6...9f4 Prøv å gå ut med færre venner, kanskje bare en eller to. Menn blir skremt av store venninneflokker. Hva gjør du for å vise interesse for en mann? Anonymkode: 34c95...22a 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Du drar ut i stor venninneflokk. Dra ut med ei venninne på byen og du blir sjekket opp i fleng av diverse mannfolk. Bare tøv at du ikke kan få deg noe, du trenger bare knipse med fingrene så står en eller annen kjekkas på døren din. Anonymkode: e01ab...a3f 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 har du prøvd å sjekke opp en mann? det er ingen som sier at alle jenter blir sjekket opp. Anonymkode: 8b4de...55e 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 18 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg er slank, har langt hår og er hyggelig. Ikke det beste utseende,men vil vel påstå jeg er litt over middels, så kanskje en 6/10. Her inne blir det sagt at alle damer kan få seg noe, fordi menn er mindre kresne på hvem de ligger med. Men jeg har faktisk aldri blitt sjekket opp på byen, og jeg er ute relativt ofte. Jeg er alltid ute med venninner, hvor alle i venninnegjengen har varierende utseende. De peneste blir alltid forsøkt sjekket opp, men de har kjærester og avslår dermed. Ingen prøver seg på meg. Hva gjør jeg feil? Bør jeg slutte å dra ut med venninner som er penere enn meg, selv om de avviser mennene? J23 Anonymkode: a65a6...9f4 De kan få seg noe hvis de prøver. Uansett. Du bare sitter der og forventer å bli penetrert der og da. Mens menn kan prøve en hel kveld og ikke få noe som helst. Ikke engang kontaktinformasjon til dama. Anonymkode: 11182...eee 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #7 Skrevet 1. oktober 2017 På Tinder tar det 5 sekunder. Anonymkode: 0c31c...8db 7
Nmtt Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er slank, har langt hår og er hyggelig. Ikke det beste utseende,men vil vel påstå jeg er litt over middels, så kanskje en 6/10. Her inne blir det sagt at alle damer kan få seg noe, fordi menn er mindre kresne på hvem de ligger med. Men jeg har faktisk aldri blitt sjekket opp på byen, og jeg er ute relativt ofte. Jeg er alltid ute med venninner, hvor alle i venninnegjengen har varierende utseende. De peneste blir alltid forsøkt sjekket opp, men de har kjærester og avslår dermed. Ingen prøver seg på meg. Hva gjør jeg feil? Bør jeg slutte å dra ut med venninner som er penere enn meg, selv om de avviser mennene? J23 Anonymkode: a65a6...9f4 Meld deg på Tinder. Opplever at de fleste "typisk norske" gutter ikke sjekker opp på byen, men på Tinder er dem annerledes. Lykke til! 😅
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 Synes det er på grensen til ekkelt hvor billige menn er, 5 sekunder på Tinder, fikk nettopp middaginv ( alt betalt ) fra en på sukker, er på jakt etter kjærleiken, men tror ikke den eksisterer. Men menn er billig, så forstår ikke hvorfor ts sliter. Anonymkode: 0c31c...8db 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #10 Skrevet 1. oktober 2017 Flørter du med menn da? Sender du noen blikk og smil til de du finner interessante? Er du åpen for kontakt? Anonymkode: 74738...96a 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #11 Skrevet 1. oktober 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er slank, har langt hår og er hyggelig. Ikke det beste utseende,men vil vel påstå jeg er litt over middels, så kanskje en 6/10. Her inne blir det sagt at alle damer kan få seg noe, fordi menn er mindre kresne på hvem de ligger med. Men jeg har faktisk aldri blitt sjekket opp på byen, og jeg er ute relativt ofte. Jeg er alltid ute med venninner, hvor alle i venninnegjengen har varierende utseende. De peneste blir alltid forsøkt sjekket opp, men de har kjærester og avslår dermed. Ingen prøver seg på meg. Hva gjør jeg feil? Bør jeg slutte å dra ut med venninner som er penere enn meg, selv om de avviser mennene? J23 Anonymkode: a65a6...9f4 Step 1 ta fram tlf din Step 2 ring han første mannen på tlf listen Step 3 si du vil ha uforpliktet sex (75% sjangs for at han sier ja) Step 4 om han sier nei tar det bare 1-2 forsøk til og du har sex på dagen Ergo det er lettere å få sex for kvinner enn å kjøpe en cheeseburger på mcdonalds Anonymkode: 519ac...886 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #12 Skrevet 1. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Step 1 ta fram tlf din Step 2 ring han første mannen på tlf listen Step 3 si du vil ha uforpliktet sex (75% sjangs for at han sier ja) Step 4 om han sier nei tar det bare 1-2 forsøk til og du har sex på dagen Ergo det er lettere å få sex for kvinner enn å kjøpe en cheeseburger på mcdonalds Anonymkode: 519ac...886 Dette er jo bare vås. Tror du virkelig på dette selv? Jeg håper egentlig ikke du sier ja. Da har du et litt større problem enn om du bare vil provosere. Anonymkode: 74738...96a 20
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #13 Skrevet 1. oktober 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo bare vås. Tror du virkelig på dette selv? Jeg håper egentlig ikke du sier ja. Da har du et litt større problem enn om du bare vil provosere. Anonymkode: 74738...96a Jeg prøvde med 2 venniner på et vorspiell 2 mnd siden. Begge fikk ja med engang. Mennene i andre enden av tlf fikk litt sjokk og trodde det var tull. Noe det var. Men de avtalte sted og tid. Easy cheesy lemon squeesy Anonymkode: 519ac...886 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #14 Skrevet 1. oktober 2017 Det er vesentlig enklere for kvinner generelt å få seg noe, enten det er snakk om tilfeldig sex eller en potensiell kjæreste. Lik det eller ikke, men det er faktisk en påstand med hold. Problemet til mange damer er at de forventer at menn ALLTID skal ta initiativet, noe som jeg vil si er latskap fra deres side. Basert på din beskrivelse, så er du en dame som i utgangspunktet ikke skulle hatt noen problemer med å få det du ønsker deg. Kanskje du skulle prøvd å være litt mer aktiv selv også? Øvrige grunner kan være: Du har rett og slett bare vært veldig uheldig og truffet på feil menn Du har en væremåte som virker frastøtende på potensielle menn Du virker for "hard to get" Det er noe du ikke forteller oss, som kan være av betydning Anonymkode: ca31e...367 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #15 Skrevet 1. oktober 2017 Da er det kanskje holdninga di eller personligheten da. Hvis du står å glor ned i gulvet og unngår å møte andres blikk å smile så utrstråler du ikke akuratt "velkommen kom å snakk med meg da!" Anonymkode: 6c78f...621 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #16 Skrevet 1. oktober 2017 Og jo, alle damer kan få seg noe. Du ser de fæleste rønnene i 50 åra på pub som også får seg noe. Anonymkode: 6c78f...621 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #17 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg tror kanskje du kan ha blitt sjekket opp/flørtet med uten å skjønne det. Skjedde flere ganger når jeg var yngre.og innser nå at jeg ble det Anonymkode: 47cc8...b96 2
Sykkelkopp Skrevet 1. oktober 2017 #18 Skrevet 1. oktober 2017 Hvis du er over middels j23 så kan jeg sove med deg Sånn, påstanden din motbevist og tråden løst 4
GudSelv Skrevet 1. oktober 2017 #19 Skrevet 1. oktober 2017 1 minute ago, Sykkelkopp said: Hvis du er over middels j23 så kan jeg sove med deg Sånn, påstanden din motbevist og tråden løst Hun skulle nok ha brukt Tinder, da tar det 5 sekunder. Nå tok det hele 2 timer. Godt vi fikk løst denne tråden. Nå kan vi endelig legge oss. 3
Perle Skrevet 1. oktober 2017 #20 Skrevet 1. oktober 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde med 2 venniner på et vorspiell 2 mnd siden. Begge fikk ja med engang. Mennene i andre enden av tlf fikk litt sjokk og trodde det var tull. Noe det var. Men de avtalte sted og tid. Easy cheesy lemon squeesy Anonymkode: 519ac...886 Haha! Tviler ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå