AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #21 Skrevet 11. oktober 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart. Jeg får denne beskjeden: «Noen har forsøkt å logge seg på din Google-chrome enhet», eller noe i den duren. 😬 Det kan hende at noen bytter passordet ditt? Jeg tror noen gjør det med meg for det blir byttet uten at jeg eller noen jeg kjenner godt gidder å gjøre det. 😬 Det er jo kjempe enkelt. Hvis noen kan mailen eller facebooken din det enkelt og greit å trykke på reset passord eller «få tilsendt nytt passord» så får de den beskjeden hele tiden. Men om dette er hacking vet jeg ikke. 🙂 Anonymkode: 16efa...a35 Ja har funnet ut av det nå. Noen har bedt om at passordet på facebooken min skal resettes, for så å gå inn på mailen min å hentet koden. De har gjort det om og om igjen. Nå er alt av passord skiftet og satt på to-trinnsverifisering på Facebook. De prøver fortsatt å komme seg inn på facebooken min men kommer ikke lenger inn på mailen slik at de ikke får tilgang :-) Anonymkode: a432d...bf9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #22 Skrevet 11. oktober 2017 På 1.10.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev: Gjentatte ganger gjennom helgen får jeg notification om at en data med Firefox er innlogget. Jeg har IP adressen. Jeg logger ut og skifter passord også går der bare ett par timer før det er det samme igjen. Bare i dag måtte jeg skifte passord to ganger. Sist gang var jeg nok så stresset at jeg rett og slett har glemt passordet mitt. Uheldigvis Fikk jeg nok en gang beskjed om at firefoxen var pålogget og jeg logget da ut for å skifte passord. Når jeg trykker på glemt passord får jeg tilsendt en kode av Facebook men det står bare ugyldig når jeg taster den inn. Hva gjør jeg med dette? Noe lignende skjedde for ett par år siden og det ble da tatt screenshot av noen av samtalene mine og sendt til diverse personer. Kan jeg anmelde dette i morgen for å gå info om hvem som eier IP adressen? Har prøvd på nettet men finner kun ut av hvilken by den er lokalisert i. Hvordan kan personen klare å logge seg inn med alle de forskjellige passordene jeg har hatt gjennom helgen? Føles ufattelig invaderende :1( :Setter STOR pris på all hjelp. Anonymkode: a432d...bf9 Det er nok ikke at noen logger seg inn med passordet ditt. Noen resetter passordet ditt og da sier til slutt systemet i fra ved at det ikke fungerer når du har byttet passord for mange ganger. Litt sånn som hvis du taster PIN-koden din for ofte. 🙂 Det er jo bare en bra og trygg ting. Det er ikke Facebook sin feil, men din egen som har tastet passordet for mange ganger. Du må nok heller kontakte Facebook da. Tror ikke alle kan vite hva Facebook driver med egentlig. 😬 Anonymkode: 16efa...a35
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #23 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg bruker 2 trinn sertifisering. Da må man ha en kode fb. Sender til mobilen din på SMS for å få logget inn. Har du ikke telefonen din tilgjengelig kommer du ikke inn på fb. Enkelt å greit! Anonymkode: 56fcd...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå