Cookie123 Skrevet 1. oktober 2017 #1 Del Skrevet 1. oktober 2017 For ett par år siden (??) leste jeg en blogg som jeg mener het Lykkelita. Det var ei ung jente som hadde fått en dødfødt jente. Så fikk hun en gutt senere. Hun sluttet plutselig å blogge. Noen som vet hvordan det går med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hererjeg2 Skrevet 1. oktober 2017 #2 Del Skrevet 1. oktober 2017 Thea.storeng på insta. Går bra med henne, de fikk nettopp ei jente til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hererjeg2 Skrevet 1. oktober 2017 #3 Del Skrevet 1. oktober 2017 Eller altså, kjenner henne jo ikke, men ser ut til at det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 1. oktober 2017 #4 Del Skrevet 1. oktober 2017 Ååå hun husker jeg! Utrolig rørende og vond historie! unner ingen å oppleve noe slik. Men ser ut som de klarer seg fint, selv om lille aldri blir glemt selvfølgelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 2. oktober 2017 7 timer siden, hererjeg2 skrev: Thea.storeng på insta. Går bra med henne, de fikk nettopp ei jente til Ååå, så kjekt å høre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg