Gjest feather.. Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 Min menssyklus er på 24-26 dager. Nå jeg på dag 26, og har enda ikke fått den. Jeg er ikke alltid 100% regelmessig, så den kan jo selvfølgelig komme imorgen. Men - de siste to dagene har jeg vært veldig plaget av halsbrann. Kan ikke huske siste jeg hadde det problemet. Jeg er også litt småkvalm. Ikke spesielt om morgenen, mer hele døgnet. Ikke slik at jeg brekker meg, jeg føler meg bare litt uggen. Jeg har også en slag "kløe" i underlivet, som kan minne om sopp. En venninne av meg hadde det da hun ble gravid - men dette er kanskje ikke et graviditetstegn, kanskje heller et tegn på at jeg bør ta en tur på apoteket og kjøpe canesten Så - jeg tenkte jeg skulle få noen ekspertuttalelser fra damene her inne - høres det ut som jeg kan være gravid?
smil Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 Halsbrann er et symptom hos meg i hvert fall, men den kommer ikke før etter 7-8 uker. Det kan jo hende at du rett og slett har sopp da. Det er et tegn på at kroppen er for "sur" og halsbrann kan jo også være et tegn på det.
Gjest feather.. Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 Ja - det er det jeg frykter. Jeg vil mye heller være gravid enn å ha sopp
smil Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Hehe. Det skjønner jeg godt Ikke så vanskelig å behandle sopp heller da. Er jo bare å kjøpe en sånn vaginapille på apoteket. Sopp kan forebygges ved bl. a å unngå å spise sukker.
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 21. januar 2005 #5 Skrevet 21. januar 2005 Jeg hadde halsbrann rett før forventet mens en gang under prøvingen, desverre kom mensen.... Nesten alt mulig "KAN" være symptomer. Det eneste som er sikkert er en positiv test!! Da jeg virkelig ble gravid var mine symptomer superømme og stooore pupper, samt uteblitt mens. Men dette kom først den dagen jeg ventet mensen.
bizzy Skrevet 21. januar 2005 #6 Skrevet 21. januar 2005 Hei! Jeg opplevde halsbrann to dager før jeg testet postivt! Og har aldri hatt det tidligere, så det kan jo være et tegn! Men kan jo også være at jeg hadde fått det uansett etter å ha kastet i meg masse oliven og fetaost :klø: Lykke til
Gjest feather.. Skrevet 21. januar 2005 #7 Skrevet 21. januar 2005 Takk for svar! Halsbrannen har gitt seg litt idag, men jeg føler meg fremdeles litt kvalm. Jeg får ta en test etter helgen om mensen enda ikke har kommet!
Gjest feather.. Skrevet 24. januar 2005 #9 Skrevet 24. januar 2005 På jobben idag merket jeg en liten blødning, samt antydning til mens (svak-svak). Jeg har følt meg ganske merkelig, derfor gikk jeg allikevel til innkjøp av en test, så jeg nå har tatt. Den viser to streker, men den ene er veldig veldig svak. Jeg er kanskje bare litt gravid Jeg ble liksom litt usikker her jeg nå da - siden jeg har disse mens smertene, så jeg vet ikke riktig om jeg skal juble eller ikke. F.
Glossy Skrevet 24. januar 2005 #10 Skrevet 24. januar 2005 Slik jeg har forstått det så er en strek en strek. Dette pga det stoffet som du begynner å produsere når du er gravid. Dette stoffer har ikke kroppen din uten at du er gravid. Ta en test til så er du sikker!!! Men jeg gratulerer deg jeg Blødningen kan være en feste blødning....
smil Skrevet 24. januar 2005 #11 Skrevet 24. januar 2005 En strek er en strek, uansett hvor svak den er Gratulerer så mye!
Gjest feather.. Skrevet 24. januar 2005 #12 Skrevet 24. januar 2005 Tusen takk skal dere ha! Jeg vet om en som blir overlykkelig når jeg forteller det ikveld.
Cr@sh Skrevet 24. januar 2005 #13 Skrevet 24. januar 2005 Tusen takk skal dere ha! Jeg vet om en som blir overlykkelig når jeg forteller det ikveld. Så moro! Grattis!!!
Gjest mandarinen Skrevet 25. juli 2009 #14 Skrevet 25. juli 2009 Oi! Søkte tilfeldigvis på halsbrann, da denne siden kom opp.. Jeg har akkurat det samme "symptomene" som du sier: - Halsbrann som bare har blitt verre og verre de siste dagene - Uggenhet, hver gang jeg spiser kjennes det ut som om jeg må kaste opp, men det blir bare med den "uggenheten". - Kløe rundt om på kroppen; spesielt i underlivet å bak knærne(!). Var kjapt innom tanken om at jeg kunne være gravid, men droppet den fort, tenkte heller at det kunne være sopp eller noe, jeg også. Men nå, etter å ha lest dette omtrent ti ganger, så er jeg ikke så sikker. Oi!
Gjest harryet Skrevet 30. november 2009 #15 Skrevet 30. november 2009 Min menssyklus er på 24-26 dager. Nå jeg på dag 26, og har enda ikke fått den. Jeg er ikke alltid 100% regelmessig, så den kan jo selvfølgelig komme imorgen. Men - de siste to dagene har jeg vært veldig plaget av halsbrann. Kan ikke huske siste jeg hadde det problemet. Jeg er også litt småkvalm. Ikke spesielt om morgenen, mer hele døgnet. Ikke slik at jeg brekker meg, jeg føler meg bare litt uggen. Jeg har også en slag "kløe" i underlivet, som kan minne om sopp. En venninne av meg hadde det da hun ble gravid - men dette er kanskje ikke et graviditetstegn, kanskje heller et tegn på at jeg bør ta en tur på apoteket og kjøpe canesten Så - jeg tenkte jeg skulle få noen ekspertuttalelser fra damene her inne - høres det ut som jeg kan være gravid?
Gjest harryet Skrevet 30. november 2009 #16 Skrevet 30. november 2009 jeg ved ikke hvorlangt jeg er kommet .. men jeg er ikke kommet langt .. jeg har halsbrann, kvalme, tisser hele tiden .. har haft pletblødning .. for ca. 4 uger siden . har haft ondt i æggestokkerne og så i underlivet .. ja, og så brøsterne. er det normalt ?
Gjest harryet Skrevet 30. november 2009 #17 Skrevet 30. november 2009 jeg ved ikke hvorlangt jeg er kommet .. men jeg er ikke kommet langt .. jeg har halsbrann, kvalme, tisser hele tiden .. har haft pletblødning .. for ca. 4 uger siden . har haft ondt i æggestokkerne og så i underlivet .. ja, og så brøsterne. er det normalt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå