AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Dette her er ikke et angrep på religion, men jeg lurer veldig på logikken her. Jeg hadde en venninne som gikk på en kristen internatskole på vgs. Hun hadde en venninne som ikke skulle ha sex før hun giftet seg, men en gang på en fest gikk hun i på do og ble vitne til at venninnen ble tatt bakfra av en fyr. Da hun konfronterte henne senere sa venninnen "Det teller ikke, jeg er fremdeles ren fordi han tok meg i rumpa." Jeg trodde at dette var bare ett tilfelle hvor en kristen jente hadde helt misforstått hva å holde seg borte fra "sex" betydde, men neida. Da jeg så en dokumentar om kristne ungdommer i Texas som venter med å ha sex før ekteskapet var det en sykepleier som sa at på hennes klinikk var det mange unge kristne som kom inn fordi de hadde anal sex, fordi de ikke så på det som sex og da kunne de fremdeles være ren i guds øyne. Hvorfor er det så mange unge kristne som tror de er "ren" og "kysk" etter anal sex? Anonymkode: 8dc2d...0f1 1
Midgard Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange unge kristne som tror de er "ren" og "kysk" etter anal sex? For da kan de ha sex (plain and simple) ? Btw: Oralsex er ofte heller ikke sex i denne sammenhengen. 1
Norre Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Litt tankevekkende at søte, uskyldige kristenpiker lar grabukker enkelt og greit stappe kuken i rumpa og munnen deres... ...for her på KG lærer vi jo at analsex er dritvondt, motbydelig og fælt, og alle menn som vil prøve må først selv bli pult av dama med strapon før man får slippe til. Det skal være litervis med glidemiddel, tilsatt aloe vera og timotei, man skal varsomt myke opp og bli gamle sammen. Har man da klart å holde ståkuken i live disse timene, kan penetrering varsomt forsøkes. Bibelstrippene lener seg bare frem over doskåla. Syndere dør og brenner i helvete. De dør av tarmbakterier. Alle her på KG vet jo at en kuk som har vært i rumpa må marineres i salmiakk og svovelsyre før den kan benyttes i andre hull etterpå. Bortsett fra bibelstrippene, som har Guds og Jesus sine beskyttende ånder svevende over seg. "Alle pikene nektet analsex bortsett fra Prekthild, for hun var kristen". 🤔
Gjøksuppe Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Om levde i Israel i gammeltestamentlig tid kan det jo tenkes at lignende ideer har oppstått, med sine lover om bevisbyrd for jomfrudom, men hvorfor noen skulle holde på slik i dag er helt uforståelig. Deres kristendomsforståelse er mildt sagt manglende. (Det de gjør er selvsagt ikke rett i noen tidsalder) Endret 2. oktober 2017 av Gjøksuppe
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Men altså... de har vel hørt om sodomi. Hva med sodom og gamorrah som kristne alltid referer til når de snakker stygt om homofile. Anonymkode: 8dc2d...0f1
Horten Market Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 But I didn't inhale, som Bill Clinton sa om sitt marihuanabruk som ung. Evnen til selvbedrag er ikke religiøst betinget. 9 timer siden, Gjøksuppe skrev: Om levde i Israel i gammeltestamentlig tid kan det jo tenkes at lignende ideer har oppstått, med sine lover om bevisbyrd for jomfrudom, men hvorfor noen skulle holde på slik i dag er helt uforståelig. Det jeg hører er at slike vaner også er helt normalt i muslimske land. Rumpesex er greit. Hos fundamentalistiske jøder heter det visstnok at sex med ikke-jøder ikke regnes som sex, fordi ikke-jøder er som dyr å regne.
Norre Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men altså... de har vel hørt om sodomi. Hva med sodom og gamorrah som kristne alltid referer til når de snakker stygt om homofile. Anonymkode: 8dc2d...0f1 Da er det snakk om MENN som blir stusset! For de fleste er det kun MENN som ikke må stusses. Kristne, prektige piker kan stappe hva som helst opp i brunøyet...
Norre Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, Horten Market skrev: But I didn't inhale, som Bill Clinton sa om sitt marihuanabruk som ung. Evnen til selvbedrag er ikke religiøst betinget. Det jeg hører er at slike vaner også er helt normalt i muslimske land. Rumpesex er greit. Hos fundamentalistiske jøder heter det visstnok at sex med ikke-jøder ikke regnes som sex, fordi ikke-jøder er som dyr å regne. Og vi lurer på hvorfor verden er som den er... 😳
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 Det er mulig det henger sammen med at man liksom ikke skal ødelegge jomfruhinna. Anonymkode: 926d3...9ee
Norre Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig det henger sammen med at man liksom ikke skal ødelegge jomfruhinna. Anonymkode: 926d3...9ee Den hinna kan vel ryke i flere ikkeseksuelle sammenhenger, såvidt jeg vet? Få menn drar vel ut kuken av en jomfru og finner jomfruhinna dinglende rundt skaftet? Er ikke alltid man kjenner forskjell på jomfru eller ikke - tror jeg...?
debatant Skrevet 2. oktober 2017 #11 Skrevet 2. oktober 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange unge kristne som tror de er "ren" og "kysk" etter anal sex? Anonymkode: 8dc2d...0f1 Venninnen lyver. og det er opplagt.
Norre Skrevet 2. oktober 2017 #12 Skrevet 2. oktober 2017 40 minutter siden, debatant skrev: Venninnen lyver. og det er opplagt. Det er opplagt fordi...?
omarel Skrevet 2. oktober 2017 #13 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, Norre skrev: Og vi lurer på hvorfor verden er som den er... 😳 I islam anses anal sex som en del av sex og har en enda aterlere syndsstyrke enn samleie utenfor ekteskap. At det er utbredt i muslimske land skyldes at man ikke ønsker å etterlate spor som tyder på at man har hatt samleie. Endret 2. oktober 2017 av omarel
Norre Skrevet 2. oktober 2017 #14 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, omarel skrev: I islam anses anal sex som en del av sex og har en enda syndsstyrke enn samleie utenfor ekteskap. At det er utbredt i muslimske land skyldes er fordi man ikke ønsker å etterlate spor som tyder på at man har hatt samleie. Ojoj! Der fant du en nerve hos meg, Omarel! Jeg elsker analsex! Heia islam! 👏😁
Gjest Alexis Skrevet 2. oktober 2017 #15 Skrevet 2. oktober 2017 2 timer siden, Norre skrev: Den hinna kan vel ryke i flere ikkeseksuelle sammenhenger, såvidt jeg vet? Få menn drar vel ut kuken av en jomfru og finner jomfruhinna dinglende rundt skaftet? Er ikke alltid man kjenner forskjell på jomfru eller ikke - tror jeg...? Hinna sitter jo fast inni oss da, er ikke sånn at den blir med ut
Norre Skrevet 2. oktober 2017 #16 Skrevet 2. oktober 2017 18 minutter siden, omarel skrev: I islam anses anal sex som en del av sex og har en enda aterlere syndsstyrke enn samleie utenfor ekteskap. At det er utbredt i muslimske land skyldes at man ikke ønsker å etterlate spor som tyder på at man har hatt samleie. Ops! Misforsto deg fullstendig! 😮 Sånn går det når man spiser mens man er på Kvinneguiden... 😟
Norre Skrevet 2. oktober 2017 #17 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, Alexis skrev: Hinna sitter jo fast inni oss da, er ikke sånn at den blir med ut Hehe, nei, nettopp... 😁👍🏻
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #18 Skrevet 2. oktober 2017 3 hours ago, Norre said: Den hinna kan vel ryke i flere ikkeseksuelle sammenhenger, såvidt jeg vet? Få menn drar vel ut kuken av en jomfru og finner jomfruhinna dinglende rundt skaftet? Er ikke alltid man kjenner forskjell på jomfru eller ikke - tror jeg...? Den hinna er ikke slik man lenge har trodd. Den kan mistes av andre ting. Ekle ting som å sykle. Noen har ikke denne ringen en gang og noen mister den ikke selv om de har samleie så det er ikke mulig å kjenne om man er jomfru eller ikke. Anonymkode: 926d3...9ee 1
Norre Skrevet 2. oktober 2017 #19 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den hinna er ikke slik man lenge har trodd. Den kan mistes av andre ting. Ekle ting som å sykle. Noen har ikke denne ringen en gang og noen mister den ikke selv om de har samleie så det er ikke mulig å kjenne om man er jomfru eller ikke. Anonymkode: 926d3...9ee 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #20 Skrevet 2. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Den hinna er ikke slik man lenge har trodd. Den kan mistes av andre ting. Ekle ting som å sykle. Noen har ikke denne ringen en gang og noen mister den ikke selv om de har samleie så det er ikke mulig å kjenne om man er jomfru eller ikke. Anonymkode: 926d3...9ee Og det er heller ikke slik at det er en hinne man mister. Det er en ring på insiden av vaginalåpningen som revner. Anonymkode: 926d3...9ee 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå