AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Det er så mye snakk om hverdagsaktivitet, ogi den forbindelse anbefales det å gå trappene.Her jeg bor er det ingen heis verken hjemme eller på jobb, så det er ikke noe tema. Men en sak jeg har merket meg. Det virker som jeg er den eneste som løper trappene både opp og ned. Så jeg lurer på om det er noen av dere som også løper opp/ned trappene? Og legg gjerne til alderen din. Jeg er 44,forresten. Anonymkode: b1067...8ad
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg er 40 og løper opp trappene. Har masse trapper både hjemme og på jobb. Anonymkode: 650e3...2aa
Pringle Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg er 47 og skyr heis, rulletrapp og rullebånd som pesten. Jeg løper sjelden i trapper, men det har mer med synet å gjøre enn med formen
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg bor i 9. etasje og ta ofte trappen, men løper aldri. Da hadde jeg nok blitt svett. Anonymkode: bef42...0b8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg bruker ofte trappene på Holmenkollen skihopp. 600 trinn opp. Da går jeg. Noen ganger med sekk fylt med vann også. Andre ganger løper jeg intervaller over korte etapper. Går effektivt ned. Løper ikke ned. Men går også tribunene ned fordi trinna er så utrolig høye. Jeg bruker dette som trening før toppturer til fjells. Anonymkode: 81618...8d6
Perle Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Har treetasjers hus, så synes ikke jeg gjør annet enn å gå i trapper. Jeg GÅR.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå