Gå til innhold

Fem dates og lite kroppskontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på fem dates med en gutt og utenfor det å klemme når vi møtes og sier hade så er det ingen kroppskontakt. Jeg har prøvd å legge hånden på han når vi prater og sitter nære hverandre, merker han skvetter litt til når jeg gjør det. Er han bare nervøs eller bare ikke interessert? Vurderer ved neste date bare å ta tak i hånda hans for å holde hender, men usikker på hvordan han vil reagere på det siden han blir anspent bare jeg er nær han.  

Anonymkode: 870f5...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du bør prate med han også får du alt forklart. 

Anonymkode: f229f...cea

Skrevet

Det der er bare stusselig trist.

Anonymkode: 3d588...db7

Skrevet

Legg hånda di inntil hans og se om han flytter den. Så tar du det derfra. 

Anonymkode: fe4b1...6ad

Skrevet

Menn blir jo anmeldt for  voldtekt bare de ser feil på en dame. Skjønner veldig godt at han ventet på at du skal ta initiativet. 

Anonymkode: 06889...836

Skrevet

Det er da bare slik hankjønn er blitt fortalt at vi skal oppføre oss. All kontakt uten eksplisitt å ha blitt spurt om det er jo seksuell trakassering. Velkommen til den nye verden, håper dere trives i verden dere har bedt om kvinner.

Anonymkode: 75314...6c0

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Menn blir jo anmeldt for  voldtekt bare de ser feil på en dame. Skjønner veldig godt at han ventet på at du skal ta initiativet. 

1 minute ago, AnonymBruker said:

Det er da bare slik hankjønn er blitt fortalt at vi skal oppføre oss. All kontakt uten eksplisitt å ha blitt spurt om det er jo seksuell trakassering. Velkommen til den nye verden, håper dere trives i verden dere har bedt om kvinner.

Utrolig hva dere klarer å lire av dere. 

• Liker 12
Skrevet

Dere har vært på 5 dates, så han er nok definitivt interessert i deg. :) 

Antakelig bare sjenert og nervøs og usikker for å ta neste skritt, slik flere av oss gutter er.

Anonymkode: 17b39...1f9

• Liker 1
Gjest Walkingdead
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere må ikke være så mye på internett.

Skrevet

Dette hørtes tafatt ut. Hadde ikke giddet.

• Liker 1
Gjest Froning
Skrevet

Sannsynligvis uerfaren eller usikker når det kommer til kroppskontakt.

Skrevet

Virker veldig usikker. 

Jeg hadde egentlig ikke giddet noe sånt. For meg er kroppskontakt ganske viktig for å utvikle en romantisk interesse. Hvis ikke er det jo bare et vennskap. 

Anonymkode: 203f5...293

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er bare stusselig trist.

Anonymkode: 3d588...db7

lol?

Til TS: Kunne vært meg den fyren der, bare ta styringen. Han er nok nervøs av deg :) 

Anonymkode: 30144...466

Gjest Minesveiper
Skrevet

Han er nok nervøs ts. Han hadde ikke giddet å date deg om det ikke var noe interesse der. 

Skrevet

Be ham hjem på mat, alkohol og film. Selvfølgelig med forventet overnatting. Dersom det da ikke løsner så er det ikke håp.

Anonymkode: 5122d...d5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...