AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg hadde en interessant diskusjon med en i en tråd, som på en måte var intergert i trådens tema, men plutselig blir hele diskusjonen jeg og vedkommende hadde, bare slettet! Det ødelegger jo diskusjonen, pluss at når man bruker sin tid og engasjement her, er det kjipt å oppleve dette. Jeg opplevde noe lingende i en annen tråd idag, der det tydeligvis var feil å si hva jeg følte om akkurat en sak, mens de som hadde mer eller mindre samme mening, fikk stå. Det var tydeligvis samme moderator som slettet dette, så føler meg trakkasert her. Jeg har aldri opplevd dette tidligere. Jeg synes det er urettferdig, og jeg synes diskusjonene blir kjedelige og platte hvis ikke folk kan få vise at de er engasjerte, men at det bare er tamme svar uten sterke ord som blir godtatt. Gjerne med samme mening som en moderator... Anonymkode: b55aa...417 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Og hvordan fungerer egentlig dette? Synes det burde være bedre gjennomganger, før en enkelt person kan slette noe. Har sett det i andre diskusjoner tidligere. Selv om diskusjonen kan vta en litt annen vending, er det jo da den også er interessant! Når man bare plutselig sletter midt i diskusjonen, ødelegger man mye av diskusjonen, pluss at man tar bort motivasjonen til andre å delta her. Jeg ser på min tid som verdifull, men når det bare slettes når jeg engasjerer meg i noe, kan jeg like godt droppe å skrive her. Hvordan kan man klage på en moderator, og har det noen hensikt, eller vil det gjør vondt verre? Det er jo også vanskelig å klage på en moderator når det man skrev er slettet. Anonymkode: b55aa...417 5
Ullvott Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Disse merknadene hører hjemme i ris og ros. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 16 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg hadde en interessant diskusjon med en i en tråd, som på en måte var intergert i trådens tema, men plutselig blir hele diskusjonen jeg og vedkommende hadde, bare slettet! Det ødelegger jo diskusjonen, pluss at når man bruker sin tid og engasjement her, er det kjipt å oppleve dette. Jeg opplevde noe lingende i en annen tråd idag, der det tydeligvis var feil å si hva jeg følte om akkurat en sak, mens de som hadde mer eller mindre samme mening, fikk stå. Det var tydeligvis samme moderator som slettet dette, så føler meg trakkasert her. Jeg har aldri opplevd dette tidligere. Jeg synes det er urettferdig, og jeg synes diskusjonene blir kjedelige og platte hvis ikke folk kan få vise at de er engasjerte, men at det bare er tamme svar uten sterke ord som blir godtatt. Gjerne med samme mening som en moderator... Anonymkode: b55aa...417 Folk tåler ingenting lenger, så da blir alt rapportert for personangrep Anonymkode: 43134...5f5 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk tåler ingenting lenger, så da blir alt rapportert for personangrep Anonymkode: 43134...5f5 Følte ikke det bare var tilfellet, for det ble plutselig borte, hele diskusjonen jeg hadde med denne personen ble sletta, mens de andre fikk fortsette. Vi hadde en rolig, fin tone selv om vi var uenige. I den første tråden der svarene mine ble slettet, var jeg ærlig og noe krass, men hvis man ikke skal få lov til å vise ekte følelser, blir diskusjonene her veldig kjedelige...Jeg tror den siste ble slettet pga det jeg skrev i den første tråden som ble slettet for det var samme moderator, og jeg følte at hun bare gjorde det for å "ta meg". Alt som ble slettet har jeg brukt endel tid på ( også igår ), og jeg synes begge trådene hadde interessante utspill, da de hadde ulike meninger. Jeg fikk også mange likes på mine svar. Nå er begge trådene mer like, de er avstmumpet, som de blir når en moderator bare plutselig sletter noe, og den ene tråden er helt uten engasjement i forhold til hva som faktisk er tema. Det er så tydelig at det er samme meninger den som sletta innleggene mine har, som får stå igjen. Synes det burde stilles spørsmål ved om det er sånn en moderator kan få holde på. Føler meg sensurert....... Anonymkode: b55aa...417 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 Håper dette kan bli tatt opp, for jeg opplevde det som urettferdig at en person bare plutselig kan slette store deler av en interessant diskusjon man har brukt mye tid på. Anonymkode: b55aa...417 2
Gjest Rosetelys Skrevet 1. oktober 2017 #7 Skrevet 1. oktober 2017 Dette hører vel til på ris&ros og blir enten slettet eller flyttet dit, men jeg opplever tråden "Demonstrasjonen i Gøteborg" på aktuelle saker og politikkforumet som ihjelmoderert. Det var faktisk en veldig ok tråd, og jeg er enig i noe av slettingen der, den første modereringen var helt ok, så ble det moderert en gang til og da var tråden ødelagt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Følte ikke det bare var tilfellet, for det ble plutselig borte, hele diskusjonen jeg hadde med denne personen ble sletta, mens de andre fikk fortsette. Vi hadde en rolig, fin tone selv om vi var uenige. I den første tråden der svarene mine ble slettet, var jeg ærlig og noe krass, men hvis man ikke skal få lov til å vise ekte følelser, blir diskusjonene her veldig kjedelige...Jeg tror den siste ble slettet pga det jeg skrev i den første tråden som ble slettet for det var samme moderator, og jeg følte at hun bare gjorde det for å "ta meg". Alt som ble slettet har jeg brukt endel tid på ( også igår ), og jeg synes begge trådene hadde interessante utspill, da de hadde ulike meninger. Jeg fikk også mange likes på mine svar. Nå er begge trådene mer like, de er avstmumpet, som de blir når en moderator bare plutselig sletter noe, og den ene tråden er helt uten engasjement i forhold til hva som faktisk er tema. Det er så tydelig at det er samme meninger den som sletta innleggene mine har, som får stå igjen. Synes det burde stilles spørsmål ved om det er sånn en moderator kan få holde på. Føler meg sensurert....... Anonymkode: b55aa...417 Det er den eneste reelle makten de har online. Det er deres platform og de kan velge hva slags miljø de vil ha her. Og hvilke tanker/holdninger de vil assosieres med. Jeg gidder ikke svare mer i en tråd hvor jeg blir sensurert. Det har også hendt at jeg har blitt midlertidig bannlyst for helt absurde grunner, bare fordi admin er så dritt lei meg, og de bare vil ha vekk antallet rapporteringer jeg får mot meg, Må le litt egentlig Anonymkode: 43134...5f5 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er den eneste reelle makten de har online. Det er deres platform og de kan velge hva slags miljø de vil ha her. Og hvilke tanker/holdninger de vil assosieres med. Jeg gidder ikke svare mer i en tråd hvor jeg blir sensurert. Det har også hendt at jeg har blitt midlertidig bannlyst for helt absurde grunner, bare fordi admin er så dritt lei meg, og de bare vil ha vekk antallet rapporteringer jeg får mot meg, Må le litt egentlig Anonymkode: 43134...5f5 Ja, men synes det er dårlig at det er så innsnevret at bare en person kan bestemme hva som får stå i en tråd, og hva som skal bort. Den siste tråden der moderatoren tok hele diskusjonen min bort, var virkelig mer et angrep på meg, siden hun også hadde fjernet noe jeg skrev i en annen tråd tidligere. Synes begge trådene ble ødelagte, fordi å kutte sånn midt i en diskusjon, der flere andre har svart sine synspunkt, man får noen dialoger etc, også blir de bare borte...Midt under diskusjonen. Tråden/e blir avstumpet...Trodde de måtte ha flere grunner til å bare ta bort noe man skriver, men tydeligvis ikke...Å bruke tiden sin på å engasjere seg i en tråd, blir jo bare bortkastet...Jeg føler jeg kan lære av andre her, og kult å diskuetere med noen, men når man blir sensurert på denne måten, mister jeg lysten...Og jeg opplevde også at man helst skal være så nøytral som mulig, ingen sterke følelser og engasjement.., og da blir jo alle tråder kjedelige, og ingen vits å delta her lenger...:( Anonymkode: b55aa...417 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå