Gå til innhold

Hjelp til bilforsikring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en volvo v50 årsmodel 2010 som har gått 48000.  Kjører ca 8000 km i året - vurderer å heve til 12000.

Vi har topp dekning og 50% bonus. Betaler 10300 kr i året.

Har ikke peiling på forsikring og vet ikke hva jeg trenger. Har jeg dyr, billig eller fornuftig forsikring. Hva bør jeg eventuelt skifte til. Har ikke peiling på forsikring. 

Anonymkode: 5e6b5...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var drøy forsikring i grunn. Jeg betaler 400 på delkasko, Volvo s40. Kan vel kanskje ha sammenheng med alder da bilen er 20 år. Men det er min første bil og første forsikring så har ikke opptjent noen god bonus. Så jeg betaler jo da 4800 i året. Satte vel 12.000 km på kjørelengde. 

Sparebank 1. 

Anbefaler deg å sjekke forsikring forskjellige steder, det kan være STORE forskjeller. Få gjerne forsikringsselskaper til å konkurrere om deg ;) 

Anonymkode: 569df...039

Skrevet

Sånn kjapt resonert, så har du dyr forsikring.

Men, det er mye som spiller inn. Som feks, sjåførens alder, antall skader siste år, kasko, ansvar, del-kasko, parkering i egen garasje, utstyr på bil osv.

Snakk med forskjellige forsikringer, og få tilbud, før du evt. velger å bytte selskap.

Anonymkode: b2169...781

Skrevet

Ta en tlf.runde for å få pris fra flere. Prisen virker noe drøy, men det kommer an på en hel del. Alder, egenandel, hvor den er parkert, og hvor du bor samt din alder. Det er ikke så store forskjellen pr.år med å øke til 12000km.

Skrevet

Sjekk om du får rabatter gjennom fagforening eller lignende. Mye å spare her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...