Gå til innhold

En mor i foreldregruppen anmeldte sin ektemann-hvordan skal vi ta det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mamma i foreldregruppen vi har på barneskolen har nettopp politianmeldt sin ektemann, far til barna, fordi han angivelig skal ha fiket til henne mens barna var vitne.

Vi i gruppen vet dette, fordi mannen til en av oss jobber ved den lokale politistasjonen.

Paret er ressurssterke, bereiste og begge er sterke, oppegående mennesker som bidrar og jobber mye. 

Ble veldig overrasket, og hvordan oppføre seg mot disse nå?! De kan umulig leve sammen videre, eller..? 

Anonymkode: 9d89a...631

Videoannonse
Annonse
Gjest C.Tramell
Skrevet

Det kan høres ut som mannen til en av dere brutt taushetsplikten, så jeg foreslår at dere later som dere ikke vet noe som helst om dette.

Skrevet

Dette er da ikke noe dere skal eller bør legge dere borti!

Her er det noen som har brutt taushetsplikten og slarvet om det, ja! 

Anonymkode: b0dbb...fa3

• Liker 36
Skrevet

I Norge er man uskyldig inntil det motsatte er bevist.

Og brudd på taushetsplikten er alvorlige. Ringte det ingen bjeller når dere ble fortalt om noe dere overhodet ikke har noe med?

Anonymkode: b9bd2...d02

• Liker 40
Skrevet

Dere har jo ingenting med det å gjøre i det hele tatt! Dere burde heller ta tak i han som ikke overholder taushetsplikten, for det er virkelig ille!

Anonymkode: 8e1f2...e3c

• Liker 22
Skrevet

Huff, så tragisk at slike får beholde jobben...

Men det reagerer ikke fruene i foreldregruppen på.. Tenk hvis en av dere må innom å anmelde en sak, eller blir anmeldt.. ja tenk da vet dere jo at det VIL bli slarvet om i foreldregruppen, ALLE vil vite om det. Så koselig!

• Liker 24
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi i gruppen vet dette, fordi mannen til en av oss jobber ved den lokale politistasjonen.

Fy, skamme seg skal dere! 

Anonymkode: 3a4b2...070

• Liker 13
Skrevet

Brudd på lovpålagt taushetsplikt, bekymrer faktisk mer.  Han det slarves om er vel ikke dømt for noe enda? 

Anonymkode: 4d512...3cf

• Liker 18
Gjest NotNaomi
Skrevet

Her hadde jeg tatt kontakt med politistasjonen og anmeldt politimannen som har brutt taushersplikt.

Om dette er sant,så hvorfor i alle dager skal dere gjøre noe som helst? 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brudd på lovpålagt taushetsplikt, bekymrer faktisk mer.  Han det slarves om er vel ikke dømt for noe enda? 

Anonymkode: 4d512...3cf

Siste nytt er hun trakk anmeldelsen en uke senere. Men hun har anmeldt så dette vil stå for alltid.

Jeg og vi få som vet dette vil aldri si det videre.

Hvis foreldreparet fortsatt skal være så aktive i fotball/korps/leksehjelp etc.så blir det litt merkelig for oss å møte de.

Skrevet

Helt utrolig at voksne mennesker ikke klarer å overholde taushetsplikten. Tragisk.

Og når det gjelder dette foreldreparet så tenker jeg at dere oppfører dere som vanlig, det er det folk gjør i slike situasjoner.

• Liker 24
Skrevet
19 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Helt utrolig at voksne mennesker ikke klarer å overholde taushetsplikten. Tragisk.

Og når det gjelder dette foreldreparet så tenker jeg at dere oppfører dere som vanlig, det er det folk gjør i slike situasjoner.

Vi får jo prøve...men det virker surrealistisk! 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siste nytt er hun trakk anmeldelsen en uke senere. Men hun har anmeldt så dette vil stå for alltid.

Hvis foreldreparet fortsatt skal være så aktive i fotball/korps/leksehjelp etc.så blir det litt merkelig for oss å møte de.

Hvorfor i himmelens navn skulle det være rart for dere å møte de??? 

Altså, hvilken verden er det dere lever i???

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil aldri si det videre, men du har laget en tråd om det på Norges største forum...  

• Liker 32
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, "VI FÅ" som vet det?

Jeg tenker du bør orientere "de få" om at mannen din lett får sparken om dette kommer videre. Jeg antar han har fortalt til deg som igjen har fortalt videre?

Prisen for teiteste ting å gjøre går til deg.

Men ja, sånn ellers kan dere jo være tilstede for barna deres på lik linje med andre, i tilfelle det stemmer at han utøver vold mot kona.

Anonymkode: a0302...492

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...