Gå til innhold

Djuice abonnement med binding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vil et djuice abonnement lønne seg? Selve djuice abonnementet er billigere enn mitt nåværende abonnement også får jeg jo i hvert fall 500 kroner avslag på telefonen. Er det noen skjulte kostnader forbundet med djuice tilbud på mobiltelefon? Bindingstiden er ett år. 

Anonymkode: 79198...a8b

Skrevet

Det første du må spørre deg er hva som er viktig for deg når du velger abonnement. For min del er telenordekning et møst, jeg manglet dekning på flere viktige områder med Teiladekning. Så må du velge et selskap som du liker og som tilbyr det du trenger (forsikring, familieabonnement, subsidierte mobiler, osv). 

Husk at de fleste, om ikke alle, teleselskaper matcher pris med alle andre. Sjekk prisen på det abonnementet du vil ha, og be om samme pris. Hvis du allerede bruker et annet selskap, ring dem først og fortell dem at du vil bytte, og hvorfor. Såfremt selskapet ikke suger på kundeservice eller fakturering kan det godt hende de kan tilby noe like attraktivt. Da slipper du bryet med å bytte.

Med Talkmore har jeg hadd suksess med å be om lavere pris (sa Komplett var billigere) og om å få spesialprisene nye kunder får, samt mer data en abonnementet normalt inneholdt. Alle selskap gjør dette.

Problemet med binding er at de hele tiden kommer med nye produkter og lavere priser. De 500 kan fort bli spist opp av nye og bedre tilbud om 3 måneder. Be om lavere pris og i det minste at de matcher laveste pris.

Jeg foretrekker å bare be mitt selskap redusere prisen til det billigste abonnementet jeg finner som ahr det jeg trenger. Funker fett.

Skrevet

Telenor la ned Djuice for noen måneder siden, dvs overførte alle til et Telenor-abonnement. De lanserte Yng (teiteste navnet på lenge) som en slags erstatter.

http://www.djuice.no/

Skrevet

Mente ice og ikke djuice :)

Anonymkode: 79198...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...