SmittogSmule Skrevet 1. oktober 2017 #1 Del Skrevet 1. oktober 2017 Er det noen som vet hvor og når man får kjøpt gresskar i Bodø-området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Del Skrevet 1. oktober 2017 Nå vet jeg ikke om dette også gjelder for Bodø, men i Trondheim pleier alle dagligvarebutikker å ha oransje gresskar uken før halloween. Jeg har også sett andre typer gresskar på Meny og i internasjonale butikker, men det var for en måned eller to siden. Anonymkode: 29749...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Del Skrevet 7. oktober 2017 COOP pleier å ha dette til halloween, spør butikken om de får dette inn. Anonymkode: 82d20...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Del Skrevet 7. oktober 2017 On 01/10/2017 at 5:58 PM, SmittogSmule said: Er det noen som vet hvor og når man får kjøpt gresskar i Bodø-området? Du får kjøpt det hele året på utledningsbutikkene. Flaskegresskar er mest vanlig men også andre typer. De fleste henter også varer et stort sted, så er bare å bestille fra en av de butikkene. Anonymkode: 8e4ed...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyBeauty Skrevet 14. oktober 2017 #5 Del Skrevet 14. oktober 2017 De burde kunne købes i de fleste supermarkeder? Se i øvrigt genne guide til flot (og uhyggelig) udskæring: http://bobedre.dk/tips-tricks/sadan-skaerer-du-de-flotteste-graeskar Lad uhyggen sprede sig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. oktober 2017 #6 Del Skrevet 14. oktober 2017 På 1.10.2017 den 17.58, SmittogSmule skrev: Er det noen som vet hvor og når man får kjøpt gresskar i Bodø-området? Med tanke på at Bodø får plass i et gresskar, er jeg ganske usikker. Men prøv Meny? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå