AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Hunden elsker woolf godbiter. Leste akkurat på pakken at de skal oppbevares i kjøleskap etter åpning og brukes innen 7 dager. Er det sånn at de er tørket slik at alle bakterier er drept eller blir det litt som rått kjøtt? Har ikke tenkt over det før, men stusset litt over at de bare holder i 7dager, vet ikke om det er pga bakterievekst eller ikke. Anonymkode: 65d05...f4b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Det gjelder vel egentlig alt av tørket kjøtt som godbiter, tyggebein osv. Anonymkode: 65d05...f4b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Er de tørket da? Syns det ser ut som de fleste godbitene til Woolf er myke, og da råtner de jo om de ikke kommer i kjøleskap etter åpning. Er de tørre, kan de selvsagt oppbevares i romtemperatur, men ikke så lenge at fettet i dem blir harskt. Anonymkode: 9307a...293
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de tørket da? Syns det ser ut som de fleste godbitene til Woolf er myke, og da råtner de jo om de ikke kommer i kjøleskap etter åpning. Er de tørre, kan de selvsagt oppbevares i romtemperatur, men ikke så lenge at fettet i dem blir harskt. Anonymkode: 9307a...293 De er myke, men de må jo være bearbeidet på ett vis...? Anonymkode: 65d05...f4b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 12 hours ago, AnonymBruker said: De er myke, men de må jo være bearbeidet på ett vis...? Anonymkode: 65d05...f4b De er vel delvis tørket, og det står at de er pakket på en måte som gjør at de holder seg. Anonymkode: 9307a...293
Tabris Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg syntes det sto på pakken at de er "cooked", også er de oppbevart med en pose "oxygen absorber" for at de skal holde seg. Woolf inneholder jo over 90% rene råvarer (kjøtt/fisk), men jeg må innrømme at jeg har aldri oppbevart dem i kjøleskap. Jeg passer bare på at jeg lukker zipen godt mellom hver gang.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 6 timer siden, Tabris skrev: Jeg syntes det sto på pakken at de er "cooked", også er de oppbevart med en pose "oxygen absorber" for at de skal holde seg. Woolf inneholder jo over 90% rene råvarer (kjøtt/fisk), men jeg må innrømme at jeg har aldri oppbevart dem i kjøleskap. Jeg passer bare på at jeg lukker zipen godt mellom hver gang. Ja for jeg har ikke tenkt over å oppbevare godbiter i kjøleskapet. Men vet du hvordan det er med tørket godbit/tyggebein og sykdomsfremkallende bakterier? Bruker det mye til trening inne og ute, men har aldri tenkt over håndhygiene etterpå. Spiser jo ofte mat selv også på tur etter å ha gitt x antall godbiter. Anonymkode: 65d05...f4b
Tabris Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja for jeg har ikke tenkt over å oppbevare godbiter i kjøleskapet. Men vet du hvordan det er med tørket godbit/tyggebein og sykdomsfremkallende bakterier? Bruker det mye til trening inne og ute, men har aldri tenkt over håndhygiene etterpå. Spiser jo ofte mat selv også på tur etter å ha gitt x antall godbiter. Anonymkode: 65d05...f4b Det hadde jo ikke vært noe problem å oppbevare Woolf i kjøleskapet, de er jo i en egen, lukket pakning. Jeg har også godbitvesken i kjøleskapet når jeg har ting som kjøttkaker eller pølser i den, for at de ikke skal bli dårlige. Jeg er ikke sikker på det med bakterier. Jeg vasker hendene etter jeg har brukt godbiter, rett og slett fordi jeg da ofte er klissete på hendene eller i det minste lukter av godbiter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå