ashera Skrevet 20. januar 2005 #21 Del Skrevet 20. januar 2005 Hjemme, fordi jeg bor så nærme. Nå skal vi imidlertid pusse opp badet, så da blir det nok endel dusjing på SATS framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. januar 2005 #22 Del Skrevet 20. januar 2005 Det kommer an på. Hvis jeg trener rett etter jobb, så dusjer jeg der. Om jeg reiser hjemmefra, så har jeg stort sett på meg treningstøy og da dusjer jeg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. januar 2005 #23 Del Skrevet 20. januar 2005 Dusjer aldri på senteret, sett ut i fra at jeg skal rett hjem å ta dusjen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2005 #24 Del Skrevet 20. januar 2005 Dusjer nesten alltid hjemme. Gidder ikke å dra med bag full av alt mulig, og jeg bor like i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. januar 2005 #25 Del Skrevet 20. januar 2005 Hater offentlige dusjer. Dusjer hjemme, gjør meg ingenting å gå svett ombord på bussen heller. I treningstøy, med roser i kinnene og frisk svettelukt. Hah, jeg gir bare alle andre ombord dårlig samvittighet for ikke å ha trent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. januar 2005 #26 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg dusjer alltid hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. januar 2005 #27 Del Skrevet 20. januar 2005 Dusjer hjemme. Tar meg fem minutter å gå hjem fra treningssenteret. Nå danser jeg på studio, tar lenger tid å komme meg hjem, men venter fortsatt med dusjen til jeg kommer hjem. For det første føler jeg meg renere om jeg dusjer hjemme. For det andre burde man ikke dusje rett etter trening. Man fortsetter å svette en stund etter at man er ferdig med å trene, og kan derfor risikere å bli svett igjen etter dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. januar 2005 #28 Del Skrevet 20. januar 2005 Dusjer som oftest hjemme. Kort vei hjem og en av gledene ved å trene er jo å dusje og så krabbe rett inn i "hjemme-i-stua-joggebukse" og opp i sofakroken etter treninga. Og den nevnte joggebuksa viser jeg meg ikke offentlig i ! Men hvis jeg skal ut på noe etter trening kan jeg nok dusje på senteret for å slippe å dra hjemom. (Må ikke bli fanget inn av sofaen da. :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2005 #29 Del Skrevet 21. januar 2005 Kommer ann på hvor jeg trener og hva jeg skal etterpå. Trener jeg i lunsjen, er det liksom ingen vei utnom, jeg må dusje på senteret. Men det er ikke dermed sagt at jeg liker det.... Dusjen hjemmer er myyye bedre Vanligvis taffer jeg hjem etter trening, og dusjer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 21. januar 2005 #30 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg dusjer når jeg er i svømmehallen, men helst ikke på treningssenteret. Liker ikke dusjene der, og gidder ikke drasse med meg masse ekstra for å dusje borte. Dusjer kun på treningssenteret dersom jeg skal noe rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #31 Del Skrevet 21. januar 2005 bor veldig nært, så jeg går hjem og dusjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allianca Skrevet 21. januar 2005 #32 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg dusjer alltid på teningssenteret. Og tar badstu samtidig. Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 21. januar 2005 #33 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg pleier å dusje på senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. januar 2005 #34 Del Skrevet 21. januar 2005 Da jeg trente på treningsstudio dusjet jeg ikke der, jeg ventet til jeg kom hjem, og det var ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå