Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #1 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei, Jeg lurer på om dere dusjer på treningssenteret eller hjemme? Jeg har som oftes dusjet hjemme, for jeg bor et steinkast unna, men lurer litt på hva andre pleier å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 20. januar 2005 #2 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg dusjet alltid hjemme for det tok 5 min å komme meg hjem... Jeg må innrømme at det ikke virket særlig fristende å dusje sammen med alle de spenstige tenåringene.. hehe.. Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 20. januar 2005 #3 Del Skrevet 20. januar 2005 Bor rett ved senteret jeg også, 5 min å gå kanskje.. Dusjer derfor hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg dusjer alltid på treningssenteret. fordi når jeg trener der trener jeg som regel så hardt at jeg er skikkelig svett, og da frister det ikke særlig å sette seg inn i bilen og kjøre 10 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. januar 2005 #5 Del Skrevet 20. januar 2005 dusjer hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #6 Del Skrevet 20. januar 2005 Stort sett hjemme, men av og til på treningssenteret - kommer an på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 20. januar 2005 #7 Del Skrevet 20. januar 2005 Alltid hjemme, det er så mye mer behagelig å dusje på eget bad og da slipper jeg jo å dra med meg tusen greier i sekken/bagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 20. januar 2005 #8 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg liker rett og slett ikke å dusje på treningssenter. Masse bassilusker fra andre er noe som har satt seg på hjernen min. Fotsopp og diverse...nei jeg holder meg unna Tar med meg klut jeg og ansiktsservietter. Tar kun 10min hjem også, så litt svette får jeg tåle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #9 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg foretrekker absolutt å dusje hjemme hvis det er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nin@ Skrevet 20. januar 2005 #10 Del Skrevet 20. januar 2005 Dusjer alltid på senteret, om ikke annet så for å skylle av meg svetten så jeg kan skifte på meg vanlig tøy. Om sommeren derimot har det hendt at jeg spaserer ut av treningssenteret svett og fæl (i treningstøyet) og drar hjem for å dusje. Drar ikke med meg hudpleieproduktene på treninga da, tar kun dusjinga der og resten hjemme (inkl. innsmøring av kroppen). Derfor har jeg bare med meg deo, kombinert dusjsåpe/sjampo (i reiseflaske som jeg fyller opp når det trengs) og skrubbevott av pleieprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. januar 2005 #11 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg svømmer, så jeg er nesten nødt til å dusje umiddelbart etterpå. Men jeg hadde dusjet på treningssenteret om jeg bare hadde trent vanlig også. Der er det jo badstu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 20. januar 2005 #12 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg bor 20 sekunder (helt sant!) fra treningssenteret, og pleier å dusje hjemme om sommeren. Nå om vinteren dusjer jeg på senteret, for da kan jeg ta badstu også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 20. januar 2005 #13 Del Skrevet 20. januar 2005 Dusjer hjemme.. Bor 5 min unna treningssenteret og synes det er bedre å slippe å dra på handkle, såpe osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2005 #14 Del Skrevet 20. januar 2005 Så sant det er mulig, så holder jeg meg unna offentlige dusjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #15 Del Skrevet 20. januar 2005 Dersom det er mye folk dusjer jeg hjemme. Liker ikke å stå i kø for å dusje. Dersom det er lite folk pleier jeg å ta sol, dusje og så gå i badstua. Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 20. januar 2005 #16 Del Skrevet 20. januar 2005 Dusjer hjemme jeg også. Selv om jeg skulle ønske at jeg hadde gjort det unna på treningssenteret noen ganger - godt å slappe av når man kommer hjem, liksom. Synes det er så masete å pakke med masse remedier, håndklær og rent tøy! Dessuten jobber jeg som instruktør, er ikke alltid det er like kjekt å stå i samme dusj som elevene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2005 #17 Del Skrevet 20. januar 2005 Det kommer an på....Noen ganger trener jeg om morgenen, da er det klart at jeg dusjer der før jeg drar på jobb. Om ettermiddagen har jeg like gjerne overtrekksbukse til å trekke på meg, og dusjer når jeg er vel hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2005 #18 Del Skrevet 20. januar 2005 Dusjer på senteret nå, men om sommeren dusjer jeg noen ganger hjemme. (20-25minutts-spasertur) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 20. januar 2005 #19 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har som oftes dusjet hjemme, for jeg bor et steinkast unna. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #20 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg bruker litt tid på å komme meg hjem og stikker som regel innom butikken etterpå så jeg dusjer på senteret. Har småflasker til shampo og balsam og alt det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå