Gå til innhold

Dere singelmenn: Dyr ingen hindring?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Bare lurer jeg

Dersom man sammenligner med "Barn ingen hindring" - hva mener dere single menn om å jakte på/bli sammen med en jente som har mange kjæledyr? Har det noe å si for deg? En singel venninne av meg har nemlig tre katter og en hund. Ville det spille noen rolle for hvor vidt du ville innlede en eventuell romanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå er jeg ingen mann, men for min del synes jeg det er litt creepy om en potensiell kjæreste har MANGE dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen har dyr som han er glad i , så er det positivt. Det er så fint med menn som tør å vise at de er glad i dyret sitt, ikke bare kjefter og er macho. Jeg er selv glad i dyr, og bare vi er enige om oppdragelse og grenser så er det helt supert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er heller ikke mann, men jeg ville synes det var fint med en kjæreste som har dyr. Unntaket er hund, jeg liker hverken hunder eller hundeeiere, og ville faktisk ikke engang vurdere å bli sammen med en mann med hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere dyr, to katter og to hunder. Hadde jeg vært singel hadde jeg ikke vært interessert i å bli sammen med en som ikke taklet at jeg har dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Dersom man sammenligner med "Barn ingen hindring" - hva mener dere single menn om å jakte på/bli sammen med en jente som har mange kjæledyr? Har det noe å si for deg? En singel venninne av meg har nemlig tre katter og en hund. Ville det spille noen rolle for hvor vidt du ville innlede en eventuell romanse?

For min del hadde ikke det vært noe problem. Jeg

har ikke noen hund fortiden selv da jeg føler jeg ikke

ville ha hatt tid nok til å ta meg ordentlig av den. Å bli

sammen med noe som liker og holder dyr er bare et

pluss for meg.

Ok, tre katter er kanskje litt mye, med det kommer

selvfølgelig an på hvor mye jobb det krever. Har aldri

hatt daglig ansvar for katter så jeg vet ikke helt hva det

innebærer.

Ja, jeg er altså av type hankjønn om det var uklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...