Gå til innhold

Blir det noen ganger bra :'(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 10 snart , har kastet opp hver dag alt fra 2 til 10 ganger , jeg er kvalm 24/7 ingenting hjelper . 

Er det noen som har hatt det slik ? Vil det gå over ? Hva spiser dere? Jeg får i meg kun veske som vann og juice. 

Anonymkode: a700f...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir bedre eller går over. Uansett går det over når babyen kommer.... da er det nye plager 😅 og sånn fortsetter det de neste 5 årene.... 

Anonymkode: 9a285...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn nå, så jeg kan jo dessverre ikke si noe om når det går over. Men det er i hvertfall gode sjanser for å bli bedre rundt uke 12. Det går over i de aller fleste tilfeller, det er veldig få som er like kvalme helt til ungen kommer ut.

Jeg får i meg vann (alt av juice og sånt kommer i retur, og det er så ekkelt å kaste opp), sure plommer, lyst brød med banan og næringsdrikker fra apoteket. Sistnevnte smaker alt for mye, og kan umulig være beregnet på folk med kvalme og oppkast, men jeg tvinger dem i meg for å stoppe vektnedgang. Prøv forskjellige typer kvalmestillende, i samarbeid med lege. Det er ikke noe som virker ordentlig på meg, men jeg blir litt bedre. Den lille i magen er veldig etterlengtet, så jeg trøster meg med at det er verdt det :hjerte: Føler med deg, det er utrolig slitsomt!

Anonymkode: d3e2a...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersk loff med smør, eplejuice og farris 50/50, smoothie av en fryst banan og melk (evt litt havregryn også), kiwi, annen raspet eple. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gikk det brått over en gang i uke 12. Før den tid hjalp det å.alltid ha noe i magen (spise annenhver time), bruke akupressure armbånd (kjøpes på apotek), ikke lage noe mat selv, stresse ned (sove etter jobb) og drikke ingefærte.

Anonymkode: 0e2c5...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...