AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Hei. Jeg bare lurte på om det var trygt å ta D-vitamin når man går på isotretinoin? Har egentlig mangel, men har bevisst/ubevisst latt vær å ta D-vitaminpiller samtidig som jeg har gått på denne kuren. Har prøvd å Google, men finner ikke noe entydig svar på dette. Anonymkode: 3c975...a13
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg bare lurte på om det var trygt å ta D-vitamin når man går på isotretinoin? Har egentlig mangel, men har bevisst/ubevisst latt vær å ta D-vitaminpiller samtidig som jeg har gått på denne kuren. Har prøvd å Google, men finner ikke noe entydig svar på dette. Anonymkode: 3c975...a13 Spør apoteket eller legen, dersom det ikke står noe om det i pakningsvedlegget eller i Felleskatalogen. Anonymkode: 862be...80d
Blod Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Blod, mod 2
Anbefalte innlegg