Gå til innhold

Bøyd Penis !

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Oppdaget forleden at penis blir kraftig bøyd i erigert tilstand,og vet ikkje hva  dette skyldes,men har ein klar misstanke om at det har skjedd engang  under eit samleie...Aldri  merket noe ubehag,og synes forøvri bøyd penis kanskje og kan ha sine fordeler under samleie,men er likevel ikkje særleg tilfreds...Undres på om noen menn på KG har opplevd noe tilsvarende,og hvilke råd de  har å gji  for dette mysterium. 

Bilderesultat for bilde av bøyd penis

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en normal penis.  det er ganske vanlig at noen peniser får en bøy i erigert tilstand. Tror ikke at du skal gjøre noe for å "rette" på noe som er normalt hos deg.  

Anonymkode: b31cc...48d

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er noe som har oppstått og ikke alltid vært slik bør du kanskje la en lege undersøke deg. I verste fall kan det jo være peyronies sykdom.

Anonymkode: 1bcfa...8d0

Skrevet

Er antagelig helt normalt! De fleste peniser har bøy, mer eller mindre! Det gjør at forskjellige stillinger er best med forskjellige menn og kan absolutt ha sine fordeler ;)

• Liker 1
Skrevet

Har det nylig oppstått, bør du kontakte lege. Ellers ligner bøyen på bildet min egen, bare min er jevnere. 

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 timer siden, Sphere skrev:

Har det nylig oppstått, bør du kontakte lege. Ellers ligner bøyen på bildet min egen, bare min er jevnere. 

Ja,har nyleg oppstått,men  føler absolutt  ingen smerter eller ubehag...Er nok kanskje blitt råka av  peyronies sykdom,og undres litt på hva som forårsaker den sykdomen....Råker den heilt tilfeldig,og hvordan evntl. tenke forbyggende ?

Skrevet
21 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Ja,har nyleg oppstått,men  føler absolutt  ingen smerter eller ubehag...Er nok kanskje blitt råka av  peyronies sykdom,og undres litt på hva som forårsaker den sykdomen....Råker den heilt tilfeldig,og hvordan evntl. tenke forbyggende ?

Det pleier å være litt ømhet og smerter ved Peyronies, men det kan jo hende den oppleves forskjellig også. De er ikke sikre på hvorfor det oppstår. Det kan være skader, men de mistenker også autoimunn sykdom. Det finnes visst behandling med god sannsynlighet for suksess. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...