AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Del Skrevet 1. oktober 2017 Hei. Jeg var på fest i går. Venne og familiefest. Jeg ble skjenket og følte veldig på drikkepress. Så jeg kjørte på. Jeg drakk bitte litt sprit, men ikke mye. Og litt hvitvin og noe cider. Jeg er ikke så vandt til å drikke mye, men etter jeg tok bonski på resten av hvitvinen så skjedde det noe. Plutselig fikk jeg helt panikk. Jeg husker alt. Jeg satt ved siden av en familie medlem og sa "JEG MÅ HJEM! JEG MÅ HJEM NÅ!! MED EN GANG! JEG SKAL HJEM! Så jeg tok opp og ringte min tante og sa mens jeg hadde panikkanfallet at hun må hente meg med en gang. Hun skjønte det var noe så hun kom. Før hun kom så ble jeg tatt med til et rolig rom med to andre som tok vare på meg. Jeg klarte ikke å gå selv uten at noen støttet meg. Jeg følte meg veldig svimmel, nummen i hele kroppen og føltes ut som jeg skulle besvime hele tiden. Jeg jobbe med og ikke besvime, men jeg følte meg helt tilstede og jeg husket alt som hadde skjedd, men snakket tydeligvis utydelig siden ikke alle forsto meg. Jeg vet dette er min egen feil og ikke han som sjenket meg. Problemet og poenget er at det hender jeg får flashback av panikkangsten min. Jeg synes det er skikkelig ubehagelig. Jeg får bildene opp ofte. Jeg føler meg forferdelig sliten i dag og vil bare legge meg under dyna, gjemme meg og gråte, men samtidig så vil jeg bare gå videre. Dette er min egen feil. Jeg ville bare ha dette ut. Jeg tror jeg husker alt fra festen. Og alt som skjedde under da jeg fikk panikkanfall. Er dette en normal reaksjon når man blir full? Jeg har registrert at jeg reagerer ikke som alle andre når jeg drikker. Jeg blir bare mer tilbakeholden. Og tror jeg har funnet ut at jeg må slutte med å drikke. Jeg drikker svært sjeldent fra før av, men alikevel er det kjedelig Anonymkode: 0b999...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Del Skrevet 1. oktober 2017 Alkohol er ikke for alle. Fylleangst er forferdelig. Jeg håper ikke disse flashbacksene og panikkangsten henger lenge ved, som i månedsvis etter du har drukket 1 gang. Mitt tips er å slutte å drikke. Anonymkode: 5d47a...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå