Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det er mange her som er arbeidsledige, eller som sitter i en jobb som de ikke trives med, men ikke er i stand til å få noe annet. 

Jeg vil bare sende ut en liten gladmelding, og be dere om å ikke miste håpet på at ting vil bli bedre. 

I to år hadde jeg den verste jobben jeg noensinne har hatt. Hver dag grudde jeg meg til å gå på jobb. På slutten av arbeidsdagen var jeg helt utslitt. Jeg søkte kontinuerlig på nye jobber under denne perioden, men fant ikke noe annet og følte meg fanget på jobben. Jeg følte virkelig at jeg ikke ville være i stand til å finne noe annet, og at jeg ville bli sittende fast i denne fæle jobben i årevis. Jeg ville ikke slutte i jobben mens jeg ikke hadde noe annet å gå til. Jeg må ha søkt på over 200 jobber i mange forskjellige byer.

Til slutt fikk jeg endelig ny jobb, etter å ha gjort en ordentlig innsats for å skrive tilpassede søknader til jobber, og trives nå kjempebra i den nye stillingen i et nytt selskap. Det var en periode der jeg følte meg så fanget og at alt var helt håpløst, og jeg vil bare sende ut denne lille gladmeldingen til de der ute som føler det på samme måte akkurat nå. Ikke mist håpet, fortsett å jobbe for å få noe annet - det vil skje! 

Anonymkode: 8664d...bc7

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært hyggelig gladmelding, som helt sikkert både løfter opp og inspirerer andre! :)Gratulerer! :klem::hjerte:

Skrevet

Så bra for deg! :)

Anonymkode: f68c9...735

Skrevet

Så bra! Noen av oss MÅ søke i den byen vi bor i. Det kan ta lang tid...og man er fanget der en er.

Anonymkode: 925ba...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...