Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 nå i januar er det så mye slankehysteri at jeg personlig tror jeg blir litt rar....kan man ikke gi f*** i alle disse slankekurene og gjøre det som virker: spise mindre porsjoner, ikke fet mat og mindre porsjoner? og trimme mer? mer skal ikke til. jeg er en person som er veldig tynn fra naturen av, og kan dytte i meg all den fete julematen og mat ellers også, uten at jeg går opp mer enn maks 2-3 kilo..... jeg er 1.70 og veier under 50 kg, og synes jeg godt kunne vært rundere. Jeg prøver å spise sunt og masse mat men det hjelper ikke. :veldigsur: men når jeg var liten så var jeg kjempetynn og masse kommentarer om det fra medelever ...."så tynn du er" ikke noe hyggelig, og veldig dårlig gjort ! jeg håper de er kjempefete i dag.... jeg ser ikke mange som er så tynn som meg uten å slanke seg... jeg prøver å trene styrke da, slik at jeg ikke får en tynn slapp kropp. noen andre råd for hvordan legge på meg?
Gjest gjest 0 Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 hmmm du høres akkurat ut som ei venninne av meg Men jeg synes ikke hun er så tynn som hun tror heller da. Hun er nydelig! Akkurat passe! (Og det er akkurat det hun/dere slanke tenker om oss som vil slanke oss.. ) Mitt eneste råd er å spise ofte og trene masse.... Proteiner må vel være bra? Pam
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 Også bør man huske på at selv om man er tynn, så bør man passe på hva man spiser (sukker og fett) pga blodårer/indre organer. Skal ikke se bort fra at mange "medfødte tynne" er mer usunne "inni" enn mange som er større utenpå (fordi de naturlig tynne nettopp spiser hva de vil uten å legge på seg..)
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 jeg vet det med sukker og sånt....men jeg kan jo ikke bare spise kaninmat eller da...da blir i hvertfall jeg tynn! så jeg skal prøve å ta en sånn omvendt fedon kur tror jeg, masse poteter og pasta , og brød og spise /skeie ut i helgene med masse kaloririke desserter... jeg tror forresten ikke tykke mennesker er finere enn oss tynne innvendig, det sier seg jo selv at tykke mennesker spiser masse mat, gjør de ikke det? kanskje de bare legger på seg unormalt fort? jeg lurer virkelig på hva mennesker over 100 kg spiser i løpet av en dag....da hadde jeg sikkert lagt på meg....... problemet er også tror jeg, at jeg ikke har så stor matlyst heller, jeg begynner ikke å spise ordentlig før sent på dag.
Gjest gjest 0 Skrevet 20. januar 2005 #5 Skrevet 20. januar 2005 jeg tror forresten ikke tykke mennesker er finere enn oss tynne innvendig, det sier seg jo selv at tykke mennesker spiser masse mat, gjør de ikke det? kanskje de bare legger på seg unormalt fort? jeg lurer virkelig på hva mennesker over 100 kg spiser i løpet av en dag....da hadde jeg sikkert lagt på meg....... Selv om de overvektige kanskje har spist mer mat, trenger ikke det bety at de spiser usunt av den grunn! Jeg har man store venner som faktisk spiser ti ganger så sunt som andre, rett og slett fordi de ikke kan spise en sjokolade uten å gå opp enda en kilo! Selv spiser jeg mye sunnere enn alle mine slanke venninner. Det har jeg nesten alltid gjort! Det finnes mange grunner til overvekt vet du... Pam
aline Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 ... jeg tror forresten ikke tykke mennesker er finere enn oss tynne innvendig' date=' det sier seg jo selv at tykke mennesker spiser masse mat, gjør de ikke det? kanskje de bare legger på seg unormalt fort? ...[/quote'] du forstår at du er naturlig tynn, men du forstår ikke at det også kan være andre veien? tykke mennesker må være tykke fordi de spiser mye, vil det si at du er tynn fordi du spiser lite? det er jo like selvfølgelig i den logikken. noen mennesker er mer "naturlig tynne" og kan spise masse uten å legge på seg, det samme er jo på andre siden, noen mennesker er mer "naturlig større" og legger lettere på seg, uansett hvor sunne de prøver å være.
Gjest Ninakanin Skrevet 20. januar 2005 #7 Skrevet 20. januar 2005 HVis du vil legge på deg anbefaler jeg deg å spise litt NOKA i tillegg til de vanlige måltidene! Man kan bruke noka både til å legge på seg eller som måltidserstatter, og da fungerer det som slankemiddel. Det har alle de viktige næringsstoffene man trenger, og hvis man velger sjokoladesmaken og hiver en banan oppi blenderen, da er det skikkelig nammenam
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #8 Skrevet 20. januar 2005 du forstår at du er naturlig tynn, men du forstår ikke at det også kan være andre veien? tykke mennesker må være tykke fordi de spiser mye, vil det si at du er tynn fordi du spiser lite? det er jo like selvfølgelig i den logikken. . Ja, så enkelt kan det faktisk sies!
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #9 Skrevet 20. januar 2005 så jeg skal prøve å ta en sånn omvendt fedon kur tror jeg' date=' masse poteter og pasta , og brød og spise /skeie ut i helgene med masse kaloririke desserter... quote'] jeg tror faktisk heller du skal prove fedon-kur, dvs masse proteiner. Det skal hjelpe folk aa finne ideal-vekten og fungerer baade for tykke og tynne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå