AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Mener å ha sett reklame for dette (lengesiden) type bukse feks som har brett og når barnet vokser brettes det ut og blir større. Noen som vet hvor man får tak i det/merke? Anonymkode: 4f689...fc5
Nerine_ Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg hadde noen av disse, men de var kjøpt i England. Likte de ikke særlig, ble alltid litt feil passform en eller annen plass.
Minlillelykke Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Lindex har begynt med bodyer med ekstra knappesett. Eneste jeg har sett. Ellers er jo lillelam slik, med brett på både ermer og ben for å legge ned
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener å ha sett reklame for dette (lengesiden) type bukse feks som har brett og når barnet vokser brettes det ut og blir større. Noen som vet hvor man får tak i det/merke? Anonymkode: 4f689...fc5 Tiljamid sine? Lindex og lillba har bodyer med dobbel knapperad. Anonymkode: 28eff...34e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Polarn o pyret har bukser og bodyer med oppbrett på armer og bein. De er litt store/vide i størrelsene også, og jeg opplevde derfor at de kunne brukes en stund lengre enn mange andre merker. Men til gjengjeld passer jo ikke størrelsen like "tidlig" som andre merker. Anonymkode: 3c831...03c
bib_84 Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 Polarn o Pyret har størrelser som varer lenge, med oppdrett på mye av bodyer, bukser og pysjer. Tiljamid har også oppdrett på mye samt dobbel knepperad på bodyer. Ullklær av god kvalitet (type Nøstebarn) opplever jeg også at kan brukes veldig lenge
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #7 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg hadde en body fra Tiljamid som var av den typen, men fikk egentlig ikke bruk for forlengerdelen - det har jo mye med bredde og å gjøre synes jeg. Og da passet det liksom kun i "sin størrelse" uansett. Hadde et par sånne plagg uten at det hadde så mye for seg. Brukte bodyer fra Nøstebarn lengre enn de med forlengerdel, og bukser som hadde sånn høy brettekant(og kjøpte i litt stor størrelse). Anonymkode: 33ac5...7b3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg brukte både body fra Lindex med ekstra knappestolpe og oppbrett på armene, og klær fra Polarn O Pyret med oppbrett. Jeg var mest overrasket over hvor lenge vi kunne bruke klærne fra PoP, men begge deler varte lengre enn vanlige babyklær. Anonymkode: 6774e...f16
Kvinne30 Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg synes også klærne fra polarn o pyret varer lengre enn andre merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå