Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig korte vipper, og finner egentlig ingen mascara jeg har vært særlig fornøyd med, både den jeg hadde fra HR og Kanebo tørket ut innen noen uker?? Og ja, jeg skrur kosten inn og ut..

Noen som har erfaringer/forslag til hva jeg burde bruke?

Skrevet

Har du prøvd Booster under maskaraen din? Da får du iallfall lengre vipper. Blant annet Lancome sin booster er veldig god. Men maskara? Tror du får like mange svar som det er personer her inne. Tror de fleste er ganske uenige i hvilke som er god og ikke god.

Men at de tørker så fort ut? Det har jeg ikke opplevd. Så mye at du ikke kan bruke de mer, eller bare slik at konsistensen endrer seg litt?

Skrevet

Så mye at jeg må ta å 100lag føler jeg for at det skal ligge noe som helst igjen på vippene.. sånn litt pulver... Har bare prøvd sånn "hvit" mascara som er på de doble til loreal og maybelline...

Gjest Daniella_
Skrevet
Så mye at jeg må ta å 100lag føler jeg for at det skal ligge noe som helst igjen på vippene.. sånn litt pulver... Har bare prøvd sånn "hvit" mascara som er på de doble til loreal og maybelline...

Du kan prøve noe som heter talika?

Mange mener de har fått bedre resultater av det. Skal få vipper til å bli lengre og tykkere. Har den selv, og jeg syns jeg ser resultater.

Eller vil jeg også anbefale Lancome sin booster. Hvit "mascara" til å ha under annen mascara.

Den er super!

Jeg syns også Lancome sine mascaraer generelt er veldig gode. Bruker selv hypnose og den forlenger og gjør de tykkere.

Skrevet

Har også veldig korte øyenvipper, har nå kjøpt meg loreal double extension og syns den får vippene til å bli mye lengre og tykkere. Men som skrevet tidligere her, alle har forskjellig smak og forskjellige vipper. En mascara en person syns gjør underverker, kan en annen person igjen syns ikke funker i det hele tatt. Slik er det med det meste :wink:

Skrevet

Jeg har opprinnelig også litt korte vipper. Bruker vippetang, vannfast maskara (Rimmel 100% Waterproof, er dessverre ikke lengre å få tak i) og deretter en vanlig maskara som gir lengde og volum (YSL - Faux Cils). Funker kjempebra, og vippene blir mer en dobbelt så lange og tykke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Guerlian sin base er kjempegod, synes jeg. Bruker den under Kanebo maskara, og er SÅ fornøyd!

• 3 år senere...
Gjest Hanne ;)
Skrevet (endret)

En jente som kan skikkelig masse om akkurat dette her. Det står masse på bloggen hennes om hvordan man kan forlenge vipper osv, til forskjellig typer vipper også! Gå på www.Kongshavn.blogg.no Anbefaler det sterkt! Hun er drit RÅ!

Fullt navn fjernet enligt reglerne

/Furstina (mod)

Endret av Furstina
Skrevet
En jente som kan skikkelig masse om akkurat dette her. Det står masse på bloggen hennes om hvordan man kan forlenge vipper osv, til forskjellig typer vipper også! Gå på www.Kongshavn.blogg.no Anbefaler det sterkt! Hun er drit RÅ!

Fullt navn fjernet enligt reglerne

/Furstina (mod)

Ja jøss, særlig rå, NOT! Teit og innholdsløs blogg med tanke på tema i tråden her.

Skrevet

Jeg har også korte vipper. Diorshow Iconic er den som har funket best på meg hittil.

Skrevet

Lancome L'Extreme er forlengande. Min favoritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...