AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg vurderer å skifte ut amalganfyllinger,til hvite fyllinger. Noen som har gjort det? Det er vel mye jobb? Tipper det blir dyrt også. Noen som vet hva det koster? Kommer sikkert an på str på tenne. Er mest jeksler. Tipper 9 tenner totalt Anonymkode: dc7ee...f70
T-Rex Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Tipper rundt tusen per tann. Det vil avhenge litt av hvor store fyllingene er, hvor mange tenner som tas på ett tannlegebesøk, bedøvelse - og hvor dyr tannlege du bruker.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Den offentlige tannhelsetjenesten her har takster som varierer mellom ca 700-1500 kroner pr fylling, samt 160 kroner for bedøvelse. Ikke bytt fyllinger hvis det ikke er nødvendig! Anonymkode: 9d96b...3b5 1
tussi680 Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Min tannlege har borret ut og fylt igjen med hvit fylling, enkelt og greit, også for min skyld pga den gamle fyllinga.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Mine tenner med amalgan fikk sprekker og deler av tannen/fylling falt ut. Å bytte disse koster litt over en tusenlapp. Er ikke noe mer jobb enn å legge en vanlig fylling. Anonymkode: eb1da...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå