AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Hvorfor er alle som sitter i skranken stort sett potte sure? Hver gang jeg er innom for å registrere at jeg har kommet blir jeg møtt med et dritsurt fjes som lyser "jeg hater jobben min". Hvorfor? ?? Anonymkode: 90d7f...d22 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Det er kanskje ikke den mest takknemlige jobben i verden? Anonymkode: 1692b...02b
TinaChristina Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Kan ha noe med å gjøre at de opplever mye mas og mye frekkhet. Men hvis de ikke klarer å se forbi dette, har de ingenting i et serviceyrke å gjøre. 4
Ulla Ullsokk Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Hvordan ankommer DU? Jeg smiler helt til de smiler tilbake! Humør smitter. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 De sitter hver dag hele dagen med å forklare alt mulig til irriterende og uhøflige idioter... Anonymkode: 4f014...1d0
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 På grunn av alle de idiotiske kundene som tror at de som sitter i skranken er roboter.
Olaug Olsen Skrevet 1. oktober 2017 #7 Skrevet 1. oktober 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er alle som sitter i skranken stort sett potte sure? Hver gang jeg er innom for å registrere at jeg har kommet blir jeg møtt med et dritsurt fjes som lyser "jeg hater jobben min". Hvorfor? ?? Anonymkode: 90d7f...d22 Det er fordi de er underbetalt og ønsker seg bort. Men de har ikke råd til ferie. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 23 minutes ago, AnonymBruker said: Hvorfor er alle som sitter i skranken stort sett potte sure? Hver gang jeg er innom for å registrere at jeg har kommet blir jeg møtt med et dritsurt fjes som lyser "jeg hater jobben min". Hvorfor? ?? Anonymkode: 90d7f...d22 Hvis alle du møter på er slik så er kanskje du fellesnevneren. Anonymkode: e8fa9...08b 5
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 Hmm...ts mener visst at det kun er skrankedamer som er problemet. Holder skrankemenn standupshow med publikum? 1
applestories Skrevet 1. oktober 2017 #10 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Du burde stikke innom der jeg jobber, der er de som sitter i skranken de tilsynelatende hyggeligste menneskene på huset Endret 1. oktober 2017 av applestories
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #11 Skrevet 1. oktober 2017 45 minutes ago, CaramelDevil said: Kan ha noe med å gjøre at de opplever mye mas og mye frekkhet. Men hvis de ikke klarer å se forbi dette, har de ingenting i et serviceyrke å gjøre. Jeg synes nå man heller burde argumentere for at folk skal utvise normal folkeskikk, enn at de som jobber i serviceyrker bare må innfinne seg med at de skal bli behandlet som dritt. Anonymkode: 431ad...e23 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #12 Skrevet 1. oktober 2017 Om man møtes med det samme hele tiden tror jeg man heller bør ta en titt på seg selv. Anonymkode: 70c70...da9 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #13 Skrevet 1. oktober 2017 2 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Hvordan ankommer DU? Jeg smiler helt til de smiler tilbake! Humør smitter. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis alle du møter på er slik så er kanskje du fellesnevneren. Anonymkode: e8fa9...08b Jeg sikter primært til skranken på mitt lokale DPS. Åpner døren og sier navnet mitt, og får tilbake et sukk og tusen stønn. Som om jeg gjør jobben deres mye verre. Anonymkode: 90d7f...d22 1
Ulla Ullsokk Skrevet 1. oktober 2017 #14 Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sikter primært til skranken på mitt lokale DPS. Åpner døren og sier navnet mitt, og får tilbake et sukk og tusen stønn. Som om jeg gjør jobben deres mye verre. Anonymkode: 90d7f...d22 Ta detsom en utfordring å få dem til å smile! Det pleide jeg å gjøre når sure folk kom til stedet jeg jobbet på som ung. Det gikk sport i det!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #15 Skrevet 1. oktober 2017 20 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg sikter primært til skranken på mitt lokale DPS. Åpner døren og sier navnet mitt, og får tilbake et sukk og tusen stønn. Som om jeg gjør jobben deres mye verre. Anonymkode: 90d7f...d22 Det kan fremdeles være du som er fellesnevneren. Vet du om noen andre som opplever det samme som deg? Anonymkode: e8fa9...08b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #16 Skrevet 1. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan fremdeles være du som er fellesnevneren. Vet du om noen andre som opplever det samme som deg? Anonymkode: e8fa9...08b De okker og stønner seg når andre kommer innom for å registrere seg også. Anonymkode: 90d7f...d22
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #17 Skrevet 1. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er alle som sitter i skranken stort sett potte sure? Hver gang jeg er innom for å registrere at jeg har kommet blir jeg møtt med et dritsurt fjes som lyser "jeg hater jobben min". Hvorfor? ?? Anonymkode: 90d7f...d22 Sånn er i alle fall ikke jeg. Jeg er nok verdens hyggeligste og hjelpsomme skrankevesen. Blid og hjelpsom i tlf og. Anonymkode: defe0...c56 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #18 Skrevet 1. oktober 2017 Ta d opp med lederen deres. Disse damene har tydelig glemt hvorfor de er der. De er firmaets/avd andikt utad ig de er der for kunden/pasienten. De burde sendes på smilekurs. Det er et servicyrke. Smil selv om du er sur. Det dårlige humøret kan du ta med deg hjem... til stakkars mannen som blir kjefta og skjent på pga undertrykt sinne... hehe. Jeg har en teori da. At disse damene blir tildelt for mange arb.oppgaver og stresser med å rekke alt, og føler derfor at de blir forstyrret av de som ringer eller kommer til luka. Jeg merker d selv, men viser d aldri. For d er ikke deres feil. Har man for mange arb.oppg bør man ta d opp med leder. Anonymkode: defe0...c56
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #19 Skrevet 1. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De okker og stønner seg når andre kommer innom for å registrere seg også. Anonymkode: 90d7f...d22 Jeg hadde et par kolleger som var sånn Nå er de omplassert og slipper å jobbe i luke. Der stortrives de. Anonymkode: defe0...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå