Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skaffet meg snapchat for ikke så lenge siden og prøver å finne ut av hvordan det fungerer. Har sett at man på noen venner får emojis ved siden av navnet deres, men når jeg søker opp hva de ulike betyr så gir de ikke mening for meg.. F.eks. solbriller - det står at vi da har en felles bestevenn. Men personen jeg har solbriller med vet jeg ikke har "bestevennen min" som venn engang. Også lurer jeg på om de personene jeg har emojis med, har de samme emojiene med meg? Nå har ikke jeg så mange venner på snapchat, men jeg har ikke emoji på alle heller, så det kan vel ikke være pga. at jeg har få venner der? 

Et annet spørsmål som gjelder chattingen. Det har hendt at jeg får opp "x skriver.." men så er det ikke noen melding. Hva skjer her? Det har hendt jeg har trykket feil og åpner chatten på vennene mine, uten å skrive noe, får de da likevel melding om at jeg skriver? 

Anonymkode: f64d9...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et annet spørsmål som gjelder chattingen. Det har hendt at jeg får opp "x skriver.." men så er det ikke noen melding. Hva skjer her? Det har hendt jeg har trykket feil og åpner chatten på vennene mine, uten å skrive noe, får de da likevel melding om at jeg skriver? 

Ja.

Skrevet
3 minutter siden, TMB skrev:

Ja.

Nei... du MÅ skrive noe.. du kan gå inn på chatten uten å skrive noe, og de får ikke melding. Testet med 4 av vennene mine.

Anonymkode: 1d690...bef

Skrevet

Det er ikke min erfaring, men. Jeg bruker iPhone om det har noe å si.

Flere ganger jeg kun har fått varsel om at "XXX skriver en melding..." men så ikke noe snap-varsel.

Har spurt og da sier de at de gikk inn ved en feil, begynte å skrive også gikk ut igjen.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei... du MÅ skrive noe.. du kan gå inn på chatten uten å skrive noe, og de får ikke melding. Testet med 4 av vennene mine.

Anonymkode: 1d690...bef

Takk for svar. Noen ganger får jeg bare beskjed om at det er skrevet i chatten, uten at det først står "x skriver..", betyr det at det er mulig å skru av denne funksjonen? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Noen ganger får jeg bare beskjed om at det er skrevet i chatten, uten at det først står "x skriver..", betyr det at det er mulig å skru av denne funksjonen? 

Da må du skru av varsler helt tror jeg. 

Anonymkode: d44f1...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...