AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #21 Del Skrevet 1. oktober 2017 6 timer siden, sadia skrev: Hei Min vaskemaskin ble ødelagt i går. Jeg trenger å kjøpe ny. Har lyst til å kjøpe fra finn.no siden det er så billig der, men jeg har ingen peiling om sånne ting. Er redd for å kjøpe noe som ikke fungerer som den skal. Så da tenker jeg heller å kjøpe ny. Da har jeg ihvertfall kvittering og garanti, har noen jeg kan gå klage til hvis det skjer et eller annet. Hva syns dere om denne? https://www.lefdal.com/product/hvitevarer/vaskemaskin/AWOD7114/whirlpool-vaskemaskin-awo-d-7114 Og https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/M612WM17E/matsui-vaskemaskin-m612wm17e?scid=SEM6281&gclid=EAIaIQobChMIyufS2urO1gIVF18ZCh1wMgPmEAQYASABEgLE0fD_BwE Kan noen hjelpe meg med å finne maskin fra finn.no? Kan være greit å kjøpe en maskin som har vært brukt i 1 år og hvis kvitteringen medfølger...har mulighet til å hente fra Oslo og Akershus...har små barn så vi kan ikke leve uten vaskemaskin derfor haster det...!! jeg hadde kjøpt den øverste du får en maskin verdt 5000 til nesten halvparten Anonymkode: e33ee...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 1. oktober 2017 #22 Del Skrevet 1. oktober 2017 Det er mulig jeg er for skeptisk, men jeg ville vært forsiktig med å kjøpe en brukt vaskemaskin veldig billig. De er forferdelig tunge, og mange vil nok være klar for å gi bort eller selge en maskin som burde vært kjørt på dynga. Det er i alle fall det jeg tenker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #23 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg hadde aldri orket å styre med en brukt vaskemaskin. De er som sagt kjempetunge og mye bal å bytte. Kjøp deg en kvalitetsmaskin istedet. Følg med på tilbud, man får ofte kjempegode maskiner helt ned i 4000-5000 ,- Anonymkode: e6fce...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 1. oktober 2017 #24 Del Skrevet 1. oktober 2017 Styr unna merker som Candy, Ariston og Gorenje. Sats på tyske merker. Selv har jeg Miele - super kvalitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #25 Del Skrevet 1. oktober 2017 4 minutter siden, Antoinette skrev: Styr unna merker som Candy, Ariston og Gorenje. Sats på tyske merker. Selv har jeg Miele - super kvalitet. Enig. Jeg er fornøyd med Grundig. Anonymkode: 17f35...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 1. oktober 2017 #26 Del Skrevet 1. oktober 2017 18 timer siden, Antoinette skrev: Styr unna merker som Candy, Ariston og Gorenje. Sats på tyske merker. Selv har jeg Miele - super kvalitet. Jeg har også Miele. Den er helt super og godt over 10 år nå. Har aldri vært noe tull med den heller. Dyr i innkjøp, men billigere i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 1. oktober 2017 #27 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg hadde en miele til 12000 som var elendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 1. oktober 2017 #28 Del Skrevet 1. oktober 2017 7 minutter siden, Nerine_ skrev: Jeg hadde en miele til 12000 som var elendig.. Du har hørt om garanti eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 1. oktober 2017 #29 Del Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, Antoinette skrev: Du har hørt om garanti eller? Hadde den på service flere ganger, men den var som den skulle. Så den var rett og slett bare elendig. Hørt andre si de er misfornøyd med miele også. Klarte du ikke formulere deg på en hyggeligere måte? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #30 Del Skrevet 15. oktober 2017 Anbefaler sterk BORT fra candy, drar VELDIG mye strøm ( 500-1000,- mer i strøm ), selv hva selgere overbeviser deg om. Da er det bedre med hotpoint som et rimeligere bedre merke. Anonymkode: 90a42...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå