Gå til innhold

Folk som skriver at menn ikke kan bli voldtatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener de det? Eller skriver de det bare for å provosere? 

Jeg har vansker med å tro at noen kan være så dum at det faktisk mener dette. Det må jo bare være for å skape reaksjoner. Det en ganske skadene holdning. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart de kan: av andre menn, av kvinner: not so much..

Anonymkode: 3667b...6b8

• Liker 2
Skrevet

Noen mener det. Henger nok litt igjen med at menn skal være sterkere enn kvinner, alltid ha lyst på sex og at voldtekt er kun penetrering. Oppegående mennesker vet bedre.

Og noen kun for å provosere. Fordi mange reagerer på slike uttalelser. 

Men siden det har vært kvinner som er dømt for voldtekt av menn i dette landet, så mener selv domstolene at det er mulig. Og vi vet hvor lite villige de er til å dømme folk for voldtekt fra før av med gode beviser. 

Anonymkode: 52ad0...cb5

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan de bli voldtatt av kvinner også. Jeg våknet opp dritafull på nachspiel av at en kvinne sugde meg. Det er voldtekt.

Kvinner er kanskje ikke i nærheten så sterk. Men når menn sover eller er satt ut av spill f.eks på fylla kan det godt skje

Anonymkode: 9b62d...3d0

• Liker 5
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan kvinner voldta menn. Ja, men er ofte sterkere, men det er mulig. Hvis jeg hadde bundet en mann fast, så kunne jeg voldtatt han. Selv om en mann har ereksjon betyr ikke at han er kåt, han kan få ereksjon av panikk. 

Og selv om noen er kåt, betyr ikke at de gir tillatelse til å ha sex. Man kan være kåt, men likevel si nei. 

Endret av Chiyo
  • Liker 6
Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Noen mener det. Henger nok litt igjen med at menn skal være sterkere enn kvinner, alltid ha lyst på sex og at voldtekt er kun penetrering. Oppegående mennesker vet bedre.

Og noen kun for å provosere. Fordi mange reagerer på slike uttalelser. 

Men siden det har vært kvinner som er dømt for voldtekt av menn i dette landet, så mener selv domstolene at det er mulig. Og vi vet hvor lite villige de er til å dømme folk for voldtekt fra før av med gode beviser. 

I Norge?

Link  please

det har jeg vasneligheter for å tro, tanke på hvor sjelden menn blir dømt for voldekt,

Anonymkode: f4eca...a54

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Chiyo skrev:

Selvfølgelig kan kvinner voldta menn. Ja, men er ofte sterkere, men det er mulig. Hvis jeg hadde bundet en mann fast, så kunne jeg voldtatt han. Selv om en mann har ereksjon betyr ikke at han er kåt, han kan få ereksjon av panikk. 

Kjør noe opp i baken hans og se om han blir happy av det om det ikke er frivillig. Folk mangler litt fantasi og... ;) 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan en mann voldtas? Lol, man må jo være kåt for å få opp kuken :skratte: 

Anonymkode: c0640...de8

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I Norge?

Link  please

det har jeg vasneligheter for å tro, tanke på hvor sjelden menn blir dømt for voldekt,

I Norge ja. Ikke mage saker, men noen få. Google er din venn. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjør noe opp i baken hans og se om han blir happy av det om det ikke er frivillig. Folk mangler litt fantasi og... ;) 

Jo, men argumentet jeg har sett her inne på KG er at "Menn må ha ståpikk for å ha sex, og da må de være kåt, og hvis han er kåt så er det ikke voldtekt." Det er jo det dummeste argumentet noen sinne. Man kan jo ikke være en rasjonell tenker hvis det er sånn man kommer frem til ting. 

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

I Norge ja. Ikke mage saker, men noen få. Google er din venn. 

Du som vet om sakene, kan heller linke sakene til meg/oss .

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan en mann voldtas? Lol, man må jo være kåt for å få opp kuken :skratte: 

Nei, man må ikke det. :klaske: 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Chiyo skrev:

Jo, men argumentet jeg har sett her inne på KG er at "Menn må ha ståpikk for å ha sex, og da må de være kåt, og hvis han er kåt så er det ikke voldtekt." Det er jo det dummeste argumentet noen sinne. Man kan jo ikke være en rasjonell tenker hvis det er sånn man kommer frem til ting. 

En pikk reagerer jo på stimuli og. Så mange vil nok reagere etter hvert. Runking, suging, penetrering med fingre eller gjenstander er voldtekt uansett kjønn og legning. 

Samme kan brukes da om damer. Er hun våt, er hun fritt vilt. Da vil hun og kan ikke voldtaes (og menn voldtar menn, og kvinner voldtar kvinner). De fleste voldtektene er ikke overfall på gata. Kvinner voldtar i relasjoner, men står for overfallsvoldtekter i tillegg. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei man må ikke være kåt for å få ereksjon. Akkurat som at kvinner ikke nødvendigvis er kåte fordi de blir våte

• Liker 1
Skrevet

Men kan absolutt bli voldtatt. Av andre menn. 

Påstanden er at kvinner ikke kan voldta. Og grunnen til at denne påstanden stemmer skyldes ikke det rent tekniske. Men at kvinner, av natur, ikke har noen interesse av å voldta. 

En isbjørn kan voldta et esel. Det tekniske er til stedet, men det kommer aldri til å skje fordi en isbjørn ikke har noen interesse, av natur, å voldta et esel.

Anonymkode: f4d80...13b

• Liker 1
Skrevet

Kg er stappfult av kvinner som aldri bør ha noe med menn å gjøre. 

Anonymkode: fd59b...dcf

• Liker 2
Skrevet

Voldtekt er er misvisende begrep. Derfor brukes betegnelsene seksuell omgang/seksuell handling av rettsvesenet.

Seksuell omgang dreier seg om det man tradisjonelt kaller voldtekt, samt runking, fingring, suging og slikking. Seksuell handling er "lettere" former av overgrep.

Ja, kvinner kan helt klart utføre slike overgrep mot menn, men gjør det svært sjelden. Det betyr ikke at menn ikke er offer for overgrep, men at disse overgrepene i all hovedsak utføres av andre menn.

vold_og_voldtekt_i_norge.pdf

Anonymkode: 83e7d...71c

Skrevet
9 timer siden, Chiyo skrev:

Og selv om noen er kåt, betyr ikke at de gir tillatelse til å ha sex. Man kan være kåt, men likevel si nei. 

Om han er kåt så vil han jo ha sex selv om han sier nei. Da er det ikke en gang ufrivillig.

Har du noe eksempel på en mann som er blitt voldtatt av en kvinne? Ett eneste eksempel? Nei? Da så.

Anonymkode: c4b4a...0ea

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan absolutt bli voldtatt. Av andre menn. 

Påstanden er at kvinner ikke kan voldta. Og grunnen til at denne påstanden stemmer skyldes ikke det rent tekniske. Men at kvinner, av natur, ikke har noen interesse av å voldta. 

En isbjørn kan voldta et esel. Det tekniske er til stedet, men det kommer aldri til å skje fordi en isbjørn ikke har noen interesse, av natur, å voldta et esel.

Anonymkode: f4d80...13b

Jo, menn kan bli voldtatt av kvinner. Det er bare tull å fremstille kvinner sånn, og det bidrar bare til skam hos de mennene som opplever dette.

Flere skriver at mannen må være satt ut av spill for at en kvinne skal kunne voldta en mann, men jeg tror at kvinner også kan ha det psykiske overtaket og dermed voldta og misbruke en mann. Dette er nok veldig tabu, så jeg tror det er endel mørketall når det gjelder menn og det å bli misbrukt av en partner. Det blir gjerne latterliggjort.

I tillegg kan jeg ikke forstå at folk er så lite opplyste som enkelte viser i denne tråden. At menn må være kåte for å få stå :klaske:

• Liker 7
Gjest NotNaomi
Skrevet
9 timer siden, Chiyo skrev:

Nå kan det være psykisk mishandling inne i bildet også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...