Gjest Minesveiper Skrevet 1. oktober 2017 #21 Skrevet 1. oktober 2017 1 minute ago, Sykkelkopp said: Hvis vi ser veldig lite kritisk på det tar de ikke feil. Men det er like villedet som huskjøpere som sier standarden på garasjen er det viktigste om de skal ha et hus å bo i. Litt enig faktisk. For betingelsen for at det å være grei og hyggelig faktisk skal "virke" blir aldri nevnt. Eller så kan man sammenligne med jobb. Man vil ikke jobbe i en jobb som betaler deg dritt dårlig, men lønnen(snillhet) avgjør ikke hvor tiltrukket man er til arbeidet. Kognitiv dissonanse kan til og med gjøre at man liker ting bedre om man får mindre betalt. Enig i den også. Det er andre ting enn det å være snill og hyggelig som avgjør om man blir tiltrukket i utgangspunktet. Ja utenlandske damer er mer frempå og gir flere komplimenter. Men det er bare personligheten deres. De er sånn mot sine landsmenn også. Det er ikke sånn at de liker nordmenn noe bedre Fair enough.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #22 Skrevet 1. oktober 2017 Både kvinner og menn med nordisk utseende er de peneste i verden, synes jeg. Blå, grønne, gyldne øyne og blondt hår i alle variasjoner er en vinner ! Min far falt for min mors lyseblonde hår og blå grønne øyne . Selv var han mørk som en asiat selv om han var norsk. Anonymkode: 11ff6...af6
bruker54321 Skrevet 1. oktober 2017 #23 Skrevet 1. oktober 2017 1 hour ago, Sykkelkopp said: Ja utenlandske damer er mer frempå og gir flere komplimenter. Hvilke utenlandske damer er det som er mer frempå enn de norske? Det er jo en symmetri her. Når sydeuropeiske menn er veldig frempå så betyr det at sydeuropeiske damer ikke trenger å være frempå og forventer at mannen skal være frempå.
Sykkelkopp Skrevet 1. oktober 2017 #24 Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, Tom Erik skrev: Hvilke utenlandske damer er det som er mer frempå enn de norske? Det er jo en symmetri her. Når sydeuropeiske menn er veldig frempå så betyr det at sydeuropeiske damer ikke trenger å være frempå og forventer at mannen skal være frempå. De fleste. Nei det er ikke noen symmetri, det er ikke sånn at ene parten ikke kan være utadvent og frempå om den andre er det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #25 Skrevet 1. oktober 2017 3 minutter siden, Tom Erik skrev: Hvilke utenlandske damer er det som er mer frempå enn de norske? Det er jo en symmetri her. Når sydeuropeiske menn er veldig frempå så betyr det at sydeuropeiske damer ikke trenger å være frempå og forventer at mannen skal være frempå. Ta en tur til Island. Anonymkode: af7b1...1b5
Lee Jones Skrevet 1. oktober 2017 #26 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en tur til Island. Anonymkode: af7b1...1b5 Ja Island skal være helt topp sier venner av meg. Veldig pene og veldig gode til å forføre. Kvinner fra Øst-Europa som kommer til Norge for å studere eller jobbe har jeg også veldig god erfaring med. Romania, Polen, Slovakia og Tyskland. Endret 1. oktober 2017 av Lee Jones
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #27 Skrevet 1. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Om norske menn er mindre populære blant utenlandske kvinner enn omvendt, så er det i alle fall norske kvinners feil. Fordi det er de som oppdrar barn og har vært så egoistiske i stemmingen. Ikke stem feministisk, så vil de får bedre selvtillit og bedre økonomi. Dermed mer populære blant damer. Anonymkode: 118eb...ed3 Ha ha ha! Kanskje en type menn er upopulære fordi de er i offerrollen og syter og klager på disse feministene? Ikke særlig mandig! Anonymkode: e5e79...62b 3
bruker54321 Skrevet 1. oktober 2017 #28 Skrevet 1. oktober 2017 16 minutes ago, AnonymBruker said: Ta en tur til Island. Anonymkode: af7b1...1b5 Jeg tenkte mest på ikke-nordiske kvinner når jeg skrev utenlandske.
HalldirV2 Skrevet 1. oktober 2017 #29 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) 29 minutter siden, Tom Erik skrev: Hvilke utenlandske damer er det som er mer frempå enn de norske? Det er jo en symmetri her. Når sydeuropeiske menn er veldig frempå så betyr det at sydeuropeiske damer ikke trenger å være frempå og forventer at mannen skal være frempå. Det er ganske mange damer som er langt mer frampå enn norske, og det er ikke alltid en god ting. Amerikanske damer er nesten aggressivt frempå, og i møte med disse har mang en nordmann blitt vippet av pinnen. Latin amerikanske damer er også veldig frampå. Men dette er jo generelt selvfølgelig, og basert på de inntrykkene jeg og andre jeg kjenner har erfart. Endret 1. oktober 2017 av HalldirV2
PITTY Skrevet 4. januar 2018 #30 Skrevet 4. januar 2018 På 1.10.2017 den 14.46, Sykkelkopp skrev: Hvis vi ser veldig lite kritisk på det tar de ikke feil. Men det er like villedet som huskjøpere som sier standarden på garasjen er det viktigste om de skal ha et hus å bo i. Eller så kan man sammenligne med jobb. Man vil ikke jobbe i en jobb som betaler deg dritt dårlig, men lønnen(snillhet) avgjør ikke hvor tiltrukket man er til arbeidet. Kognitiv dissonanse kan til og med gjøre at man liker ting bedre om man får mindre betalt. Ja utenlandske damer er mer frempå og gir flere komplimenter. Men det er bare personligheten deres. De er sånn mot sine landsmenn også. Det er ikke sånn at de liker nordmenn noe bedre På 1.10.2017 den 14.46, Sykkelkopp skrev: Hvis vi ser veldig lite kritisk på det tar de ikke feil. Men det er like villedet som huskjøpere som sier standarden på garasjen er det viktigste om de skal ha et hus å bo i. Eller så kan man sammenligne med jobb. Man vil ikke jobbe i en jobb som betaler deg dritt dårlig, men lønnen(snillhet) avgjør ikke hvor tiltrukket man er til arbeidet. Kognitiv dissonanse kan til og med gjøre at man liker ting bedre om man får mindre betalt. Ja utenlandske damer er mer frempå og gir flere komplimenter. Men det er bare personligheten deres. De er sånn mot sine landsmenn også. Det er ikke sånn at de liker nordmenn noe bedre
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #31 Skrevet 4. januar 2018 4 minutter siden, PITTY said: Glemte du hva du skulle si? Anonymkode: bf792...16d
Gjest GiftMann38 Skrevet 4. januar 2018 #32 Skrevet 4. januar 2018 Jeg reiste 3 måneder i Sør-Amerika (Argentina, Chile, Colombia, Bolivia og Brasil) da jeg var 29 og der var jeg en hit for å si det forsiktig. Jeg er blond og det var veldig eksotisk og interessant der nede. Opplevde det samme i USA. Jeg har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med damer, men i USA merker jeg at samtalen tar seg merkbart opp når jeg forteller hvor jeg er fra.
PITTY Skrevet 4. januar 2018 #33 Skrevet 4. januar 2018 Ble akkurat vitne til det jeg skulle si noe om.. En overivrig norsk småbarnsmor som kastet ut pattene på en café. Jeg har gått over til svart kaffe, vet aldri hva som kan havne i koppen. Generalisering her, men jeg synes for ofte jeg hører om avbrutte forhold når et barn kommer i hus. Husbonden blir kanskje skjøvet ut på sidelinjen og må skaffe seg nye hobbyer også. Har sluppet alt dette selv, men jeg får et inntrykk av at selv om en del utenlandske kvinner er mer frempå så har de likevel et mer laidback forhold til en del ting. Synes humor ofte kommer lettere til utrykk på flere av de. Kanskje en konsekvens. Kun personlig erfaring og subjektiv statistikk.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #34 Skrevet 4. januar 2018 Nei, norske menn blir sett på som gjerrige, bleke og kjedelige av utenlandske jenter. Nordmenn eier jo ikke romantisk sans engang huff! Anonymkode: 1900f...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #35 Skrevet 4. januar 2018 On 10/1/2017 at 4:48 PM, AnonymBruker said: Ta en tur til Island. Anonymkode: af7b1...1b5 Gammel tråd, men kanskje den er din? Anonymkode: bf792...16d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #36 Skrevet 4. januar 2018 Jeg har vært sammen med en franskmann, en tysker og en engelskmann.Har aldri gått bevisst inn for å finne en utenlandsk kjæreste (de var alle bosatt i Norge) men det stemmer nok at endel kvinner gjerne tiltrekkes av utenlandske menn.(for min del er det europeiske menn det er snakk om, er ikke interessert i tyrkere,marokkanere osv). Men når den første fascinasjonen og forelskelsen har lagt seg ser man gjerne trekk ved utenlandske menn som er mindre sjarmerende.For eksempel:Tyskerne er svært pertentlige og har et veldig kontrollert følelsesliv.Du kommer ikke inn på dem. Humoren deres er også veldig stiv i forhold til vår.Engelskmenn kan virke veldig gentleman-aktige,men i hverdagsliv er de lik norske menn,og mange drikker mye (pubkulturen) og behandler damene sine dårlig.Franskmannen var ufattelig dårlig i sengen,den verste jeg har hatt.Så at «alle franskmenn» er så fantastiske elskere stemmer ei! Nå er jeg sammen med en danske,og han er lik norske menn sett bort i fra at han er litt mer kultivert,romantisk og gentleman. Han er også den desidert beste sexpartner jeg har hatt noensinne.Så jeg er godt fornøyd med å ha funnet en «nesten norsk» mann.Like barn leker best,tenker jeg. Anonymkode: 13286...a20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå