Gå til innhold

Er norske menn like populære for utenlandske damer som utenlandske er for norske kvinner?

Anbefalte innlegg

Virker som kvinner her faller mye fortere for menn fra f.eks Frankrike, Spania, Italia, Tyrkia og England?  Men hvorfor?  har de noe de norske mennene ikke har? 

Mamma har sagt mye til meg når jeg reiser at "de mennene der kan være så sjarmerende, ikke kom hjem med en greker, franskmann eller tyrker".  

Eller er det bare at det som er annerledes er mer spennende?  De er vel mer imøtekommende i disse landene. 

Oppfatter da damer fra disse landene at norske menn er veldig spennende, siden de er så tilbaketrukket? 

Anonymkode: d4411...b62

Fortsetter under...

Norske menn er generelt (IKKE ALLE) er for påvirket av feminismen til at de blir interessante for meg. Jeg har funnet meg en fra USA. Han er barsk, utadvendt, sier det han mener og en gentleman.

Anonymkode: 11d18...729

• Liker 3

Nja, er andre land som synes norske menn er spennende og interessante. Russland, Ukraina, blant annet. Ukrainske kvinner er veldig gode, varme, snille, hyggelige. 

Anonymkode: af7b1...1b5

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Norske menn er generelt (IKKE ALLE) er for påvirket av feminismen til at de blir interessante for meg. Jeg har funnet meg en fra USA. Han er barsk, utadvendt, sier det han mener og en gentleman.

Glemte å svare på spørsmålet. Vet ikke om norske menn generelt er sett på som ønskede og attraktive for utenlandske kvinner. De kan sees på som rike og "provider of a good life" for noen fra fattigere land? Ellers så er jo nordisk sæd veldig ettertraktet, så utseende kan jo tiltrekke seg noen vil jeg tro.

Det kommer jo an på hva man mener med popularitet. Åpenbart kan kvinner ligge med flere enn meg.  Men ja, jeg får ekstra oppmerksomhet i utlandet. Jeg er høy, blond og har blå øyne. Det er mer eksotisk for folk i syden enn i Norge. Bodde ett år i England og da ble jeg også sjekket opp av jenter på dagtid ute på gata. Det har ikke skjedd i Norge. 

• Liker 1

Annonse

De har mer sjarm, mer etikette og respekt for kvinner og seg selv, (kanskje ikke tyrkere men franskmenn, spanjoler, engelskmenn og italienere), vet å ta vare på seg selv utseendemessig, og er mer lidenskapelige elskere. 

Mange norske menn er mammadalte-blubber som står opp og går på jobb, spiser kebab med gutta i pausen og viser hverandre bilder av skreppene på treningssenteret og ler og tøffer seg litt uten å innse de er voksne menn med en deilig kjæreste hjemme, kommer hjem å lager makaroni med ketchup på for så å bli sittende foran tven resten av kvelden og klør seg litt i rumpa før de legger seg uten å ense å gjøre noe hyggelig for eller sammen med kjæresten sin og syntes det er slitsomt og kravstort å ha sex i mer enn ti minutter og gi kvinnen orgasme og syntes det er for mye å be om at han pynter seg og spiser middag sammen og har en intelektuell samtale om følelsene sine av og til. 

Jeg gifter meg mye heller med en spanjol, engelskmann , italiener eller franskmann enn en norsk fyr jeg bare blir leken til når han er lei av tv, og mora til. 

Anonymkode: 024d8...7b5

• Liker 3

Om norske menn er mindre populære blant utenlandske kvinner enn omvendt, så er det i alle fall norske kvinners feil. Fordi det er de som oppdrar barn og har vært så egoistiske i stemmingen. Ikke stem feministisk, så vil de får bedre selvtillit og bedre økonomi. Dermed mer populære blant damer.

Anonymkode: 118eb...ed3

• Liker 1

Gresset er vel alltid grønnere på andre siden. Norske menn synes utenlandske damer er eksotiske, norske damer synes utenlandske menn er eksotiske, og det samme gjelder vel i alle andre land. Generelt viser alle statistikker fra internasjonale datingsider at skandinaviske menn er blant de mest attraktive mennene i verden, likeledes fra sædbanker. Dette blant annet fordi vi er høye, selvstendige, liberale, har god inntekt, og generelt godt utseende. 

Noen her nevner norske menn som blubbete mammadalter, og fremhever engelskmenn og italienere. Det er jo komisk med tanke på at italienere er verdenskjente for å være nettopp mammadalter, hvor hele kulturen er lagt opp til at gutter bor hjemme til de er godt gift. Engelskmenn på sin side er helt i toppen hva overvekt angår, mens nordmenn og skandinaver generelt er helt i bunnen. 

Jeg på min side synes skandinaviske jenter er vakre, selvstendige og generelt morsomme, og selv om jeg har datet utenfor min nasjonalitet så er det en norsk jente som kapret meg til slutt. Jeg tror mange her inne, inkludert ts, har en sykelig trang til å provosere norske menn og damer av ren sjalusi...ahh...norske menn her på kg liker thai damer og øst- europere og snakker stygt om norske kvinner, jeg starter en post om norske menn. Eller...norske kvinner snakker stygt om norske menn her inne på kg, la oss starte en post om hvor mye bedre polske damer er. Dette er så gjennomskuelig for de aller fleste av oss :)

• Liker 12
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om norske menn er mindre populære blant utenlandske kvinner enn omvendt, så er det i alle fall norske kvinners feil. Fordi det er de som oppdrar barn og har vært så egoistiske i stemmingen. Ikke stem feministisk, så vil de får bedre selvtillit og bedre økonomi. Dermed mer populære blant damer.

Er det norske kvinners feil at norske menn er mindre populære blant utenlandske kvinner? Dette var da en kreativ måte å angripe kvinner på. 

Ellers er det jo en idé å lære å skrive skikkelig. Eller er det tankegangen din som er grunnen til det dårlige språket? Dét er kanskje vanskeligere å gjøre noe med. 

Anonymkode: 7f33f...bf9

• Liker 3
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det norske kvinners feil at norske menn er mindre populære blant utenlandske kvinner? Dette var da en kreativ måte å angripe kvinner på. 

Ellers er det jo en idé å lære å skrive skikkelig. Eller er det tankegangen din som er grunnen til det dårlige språket? Dét er kanskje vanskeligere å gjøre noe med. 

Hva var det du ikke forsto da?

På 1.10.2017 den 2.05, AnonymBruker skrev:

Endret av HalldirV2
  • Liker 2

Annonse

Utenlandske menn gjør mye av det norske menn har blitt fortalt ikke er greit, sjekke opp jenter åpenlyst, snakke høyt, ta styring og være selvstendige osv

Norske menn har hørt for mye på feminister og jenter og endret seg til det de sier de vil ha, men ikke egentlig vil ha

Derfor er ute landene mer populære. Norske menn er ikke mer populære hos Utenlandske kvinner med mindre disse kvinnene er fattige

• Liker 3
Gjest Ingenting2
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har mer sjarm, mer etikette og respekt for kvinner og seg selv, (kanskje ikke tyrkere men franskmenn, spanjoler, engelskmenn og italienere), vet å ta vare på seg selv utseendemessig, og er mer lidenskapelige elskere. 

Mange norske menn er mammadalte-blubber som står opp og går på jobb, spiser kebab med gutta i pausen og viser hverandre bilder av skreppene på treningssenteret og ler og tøffer seg litt uten å innse de er voksne menn med en deilig kjæreste hjemme, kommer hjem å lager makaroni med ketchup på for så å bli sittende foran tven resten av kvelden og klør seg litt i rumpa før de legger seg uten å ense å gjøre noe hyggelig for eller sammen med kjæresten sin og syntes det er slitsomt og kravstort å ha sex i mer enn ti minutter og gi kvinnen orgasme og syntes det er for mye å be om at han pynter seg og spiser middag sammen og har en intelektuell samtale om følelsene sine av og til. 

Jeg gifter meg mye heller med en spanjol, engelskmann , italiener eller franskmann enn en norsk fyr jeg bare blir leken til når han er lei av tv, og mora til. 

Anonymkode: 024d8...7b5

:ler: 

Gjest Minesveiper
5 hours ago, Sykkelkopp said:

Utenlandske menn gjør mye av det norske menn har blitt fortalt ikke er greit, sjekke opp jenter åpenlyst, snakke høyt, ta styring og være selvstendige osv

Norske menn har hørt for mye på feminister og jenter og endret seg til det de sier de vil ha, men ikke egentlig vil ha

Derfor er ute landene mer populære. Norske menn er ikke mer populære hos Utenlandske kvinner med mindre disse kvinnene er fattige

Jeg er enig og uenig med deg.

Enig i at utenlandske menn er mer direkte, spesielt latino mennene og franskmennene.Terskelen for å vise seksuell interesse er mye lavere for dem. Norske menn drikker i større grad vekk hemningene før man uttrykker de primale lystene. Det er mitt inntrykk i alle fall.

Ellers så tar ikke damene nødvendigvis feil når det kommer til hva de sier de vil ha. Når de sier de vil ha en snill, hyggelig, grei fyr osv så er utgangspunktet for utsagnet at damene allerede er tiltrukket av mannen. Problemet for menn oppstår når man er snill, hyggelig osv, men damen ikke er tiltrukket. Da vil ikke det å være grei og hyggelig gjøre damen noe mer tiltrukket av en. Det har null effekt. Er damen allerede tiltrukket av deg så vil det å være grei, hyggelig osv forsterke tiltrekkelsen. 

Jeg er heller ikke enig at norske menn er mindre populære hos utenlandkse kvinner. Skandinaviske menn er de mest likestilte mennene du finner. Vi behandler damene her langt bedre generelt enn hva de gjør i mange andre land. Jeg har fått mer oppmerksomhet fra damer når jeg har vært på reise i ikke fattige land i europa, og spesielt i Usa. Grunnen er at damene er mer frempå og direkte sammenlignet med norske damer som er mer reserverte generelt. Har fått langt flere komplimenter for eksempel fra damer fra ikke fattige land i utlandet enn hva jeg har gjort fra ukjente damer i Norge. Det har bare med kultur å gjøre. 

Endret av Minesveiper
Annonse

Jeg jobber på en arbeidsplass der det er mange utenlanske damer. Mye Øst-Europeisk. Vi menn er jevnt over mer popis hos disse utenlandske damene enn hos norske. Det samme følte jeg da jeg studerte. (Har master). Dessverre tror jeg det er litt med tanke på penger.

21 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg er asiatisk jente og blir kun tiltrukket av norske menn :)

Anonymkode: 3a23a...5b9

Jeg er asiatisk mann og forstår deg godt. 

Anonymkode: c8139...e77

1 time siden, Minesveiper skrev:

Jeg er enig og uenig med deg.

Enig i at utenlandske menn er mer direkte, spesielt latino mennene og franskmennene.Terskelen for å vise seksuell interesse er mye lavere for dem. Norske menn drikker i større grad vekk hemningene før man uttrykker de primale lystene. Det er mitt inntrykk i alle fall.

Ellers så tar ikke damene nødvendigvis feil når det kommer til hva de sier de vil ha. Når de sier de vil ha en snill, hyggelig, grei fyr osv så er utgangspunktet for utsagnet at damene allerede er tiltrukket av mannen. Problemet for menn oppstår når man er snill, hyggelig osv, men damen ikke er tiltrukket. Da vil ikke det å være grei og hyggelig gjøre damen noe mer tiltrukket av en. Det har null effekt. Er damen allerede tiltrukket av deg så vil det å være grei, hyggelig osv forsterke tiltrekkelsen. 

Jeg er heller ikke enig at norske menn er mindre populære hos utenlandkse kvinner. Skandinaviske menn er de mest likestilte mennene du finner. Vi behandler damene her langt bedre generelt enn hva de gjør i mange andre land. Jeg har fått mer oppmerksomhet fra damer når jeg har vært på reise i ikke fattige land i europa, og spesielt i Usa. Grunnen er at damene er mer frempå og direkte sammenlignet med norske damer som er mer reserverte generelt. Har fått langt flere komplimenter for eksempel fra damer fra ikke fattige land i utlandet enn hva jeg har gjort fra ukjente damer i Norge. Det har bare med kultur å gjøre. 

Hvis vi ser veldig lite kritisk på det tar de ikke feil. Men det er like villedet som huskjøpere som sier standarden på garasjen er det viktigste om de skal ha et hus å bo i.

Eller så kan man sammenligne med jobb. Man vil ikke jobbe i en jobb som betaler deg dritt dårlig, men lønnen(snillhet) avgjør ikke hvor tiltrukket man er til arbeidet. Kognitiv dissonanse kan til og med gjøre at man liker ting bedre om man får mindre betalt. 

Ja utenlandske damer er mer frempå og gir flere komplimenter. Men det er bare personligheten deres. De er sånn mot sine landsmenn også. Det er ikke sånn at de liker nordmenn noe bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...