Gå til innhold

Ringer fra hemmelig nummer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg lurte på om det er mulig å finne ut hvem som ringer fra hemmelig nummer? Jeg har telefonnumrene, men ikke så mye mer enn det. 

Anonymkode: d67a2...328

Skrevet

Hvis du har nummeret men bare ikke får opp et navn til det, kan du prøve å google nummeret i stedet for i nummerkataloger, evt sjekke det mot telefonterror.no

Hvis det er noen som terroriserer deg: politiet. 

Hva skjer når du tar den?

Anonymkode: a32ff...4a6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har nummeret men bare ikke får opp et navn til det, kan du prøve å google nummeret i stedet for i nummerkataloger, evt sjekke det mot telefonterror.no

Hvis det er noen som terroriserer deg: politiet. 

Hva skjer når du tar den?

Anonymkode: a32ff...4a6

Det ringer hele tiden fra nye telefonnummer. Jeg prøvde de to første og det hørtes ut som vedkommende var ung, fra et helt annet sted i landet. Så jeg vet ikke om denne personen var ung eller om det er dialekten. Spurte om jeg kjente noen som jeg ikke kjente, begynte så å forsøke å få i gang en samtale som jeg avviste og  jeg la på. Nummer to ringte jeg opp igjen og nummer to hadde samme dialekt, virket rimelig forbauset over at jeg ringte opp igjen, noe jeg gjorde kanskje tredve sekunder etterpå og etter en lang dag på jobb så kjente jeg bare at jeg orket bare ikke å forholde meg til det så la på. 

Jeg fant det ene nummeret på google, men det vet jeg ikke om stemmer eller ikke. Det så litt gammelt ut og siden litt rar ut, adressen var i andre enden av her jeg bor. :) 

Jeg merker jeg syns det er ubehagelig og har derfor litt lyst til å finne ut om det er mulig å få tak i noen navn. :) 

Anonymkode: d67a2...328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...