Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 Hva er dette produket? Er dette glødgievende? Inneholder den aha-syrer?
Melon Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 Her kan du lese om den http://www.esteelauder.com/templates/produ...UCT_ID=PROD1679
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 takk :D vet du om den er "farlig" å bruke på ung hud? eller har det ikke noe å si?
Melon Skrevet 21. januar 2005 #4 Skrevet 21. januar 2005 Jeg tror den er beregnet på moden hud. :klø: Synes ikke det er bra med slike kremer til ung hud.
ivanka Skrevet 23. januar 2005 #5 Skrevet 23. januar 2005 nei, det er ikke farlig å bruke idealist på ung hud. den er fex glimrende hvis du har høy produksjon av hudceller som gir tette porer og sorte prikker/uren hud. melon, hvis du skal komme med sånne påstander bør du være i stand til å begrunne dem!
Melon Skrevet 23. januar 2005 #6 Skrevet 23. januar 2005 Idealist står under "Repair / anti-aging" på hjemmesiden til Estee Lauder.
ivanka Skrevet 23. januar 2005 #7 Skrevet 23. januar 2005 jeg siktet vel mer til at du sier at du: Synes ikke det er bra med slike kremer til ung hud det blir veldig subjektivt! når du ikke vet sikkert hva slags produkt det er snakk om, hva virkestoffene er, hvordan det virker, hvem det er tilpasset og så videre, at du ikke synes det er 'bra' med 'slike kremer' til ung hud... jeg kunne skjønt det om du snakket om retinol eller glykolsyre, om du hadde en eller annen form for kompetanse som ga deg noen grunn til å fraråde bruk på ung hud, men dette blir litt tøysete.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #8 Skrevet 23. januar 2005 Okey. så da kan jeg bruke den da... Jeg har masse sorte prikker. Tykk og ru hud. Ingenting hjelper. Verken skrubbing eller masker. Så jeg tenkte å prøve denne :-?
ivanka Skrevet 24. januar 2005 #9 Skrevet 24. januar 2005 lykke til da. håper det hjelper, det er jo et relativt dyrt produkt. ikke noe mirakel på flaske, men personlig er jeg godt fornøyd og synes det er verdt det.
Suzy Skrevet 25. januar 2005 #10 Skrevet 25. januar 2005 Jeg har den og er veldig fornøyd med den! Huden blir glatt og myk og den er fin under sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå