AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Del Skrevet 30. september 2017 Gravid med nr to, 35 uker. Må bare spør... Har skikkelig trykk/press i mellomgulvet, er ømt å ta på, og veldig ubehagelig. Hørt at man skal være litt obs på smerter i mellomgulvet mtp svangerskapsforgiftning. Sist kontroll var urin og blodtrykk fint, jeg har null ødem, ikke vondt i hodet. Smertene kjenner jeg lite til når jeg står oppe, men når jeg sitter/ligger kjenner jeg det veldig. Ble sjekker for sv.forgiftning når jeg var rundt uke 24, Pga protein i urin og blodtrykk. Fikk da UL hvor de sjekket blodgjennomstrømning til morkake(?), alt var fint. Noen som har hatt samme? Burde jeg ringe føden? Anonymkode: cd4d8...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #2 Del Skrevet 30. september 2017 Ja, ring føden nå. Anonymkode: 91625...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Del Skrevet 30. september 2017 Ring føden i sted. Alltid ring om du sitter og lurer på om du bør ringe. Ringer du uten grunn så ber de deg ta det med ro. Mye heller fem telefoner for mye enn én for lite. Anonymkode: d2947...5ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 30. september 2017 #4 Del Skrevet 30. september 2017 Ja, det burde du gjøre. Lykke til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #5 Del Skrevet 30. september 2017 Det skader absolutt ikke å ringe. Føden oppfordrer til å ringe hvis man er usikker. Jeg hadde ikke vondt i mellomgulvet når jeg hadde sv.f og jeg hadde ikke vondt i hodet før helt på slutten, etter 3 uker med sv.f. Hadde kun proteiner og høyt bl.t Anonymkode: 89a98...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #6 Del Skrevet 30. september 2017 Ville kontaktet lege. Hadde svangerskapsforgiftning, men ikke vondt noe sted. Bare høyt blodtrykk, proteiner i urinen og maaaaasse vann i kroppen... Folk kan sikkert ha ulike symptomer. Anonymkode: 6e777...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå