Gå til innhold

Har folk med Asperger vanskeligere for å finne mening med livet,?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk høre fra lærere en del at jeg kunne ligne på Asperger. I tillegg kjenner jeg meg igjen i mye.

Men jeg mister gradvis meningen med livet. Er nå 25. Folk tar utdanning, vil med alderen planlegge barn og familie. Jeg klarer ikke dette a4 presset. 

Jeg elsket å shoppe før, ta meg en fest (men fikk nesten alkoholproblemer da den ga meg selvtilliten jeg mangler). Nå får jeg dårlig samvittighet av å shoppe. Jeg må virkelig trenge noe for å gjøre det. Går jeg på et kjøpesenter tenker jeg på det stakkars miljøet. Så masse ressurser som blir tatt fra naturen bare fordi mennesker skal føle seg fine og være først ute med siste mote. Folk legger verdien i penger og klær. Jeg vil finne noen som ser det dypere. 

Jeg hater firkantede regler som at mat som blir igjen, som ikke selges må kastet. For økonomiens del. 

Er det flere? 

Anonymkode: 92db3...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet ingenting om aspergers, men  mange smarte mennesker har sagt at man bør lete etter mening i livet i stedet for meningen med livet.  Er ikke så rart man begynner å lure på meningen med livet om man føler seg utenfor og man stiller spørsmål ved gledene man egentlig liker.  Kanskje greit å stille spørsmål ved dem også for man bør jo ha mer i livet enn shopping og alkohol. 

Endret av Tom Erik
Skrevet

Det finnes jo ingen mening med livet, det er bare bullshit som usikre idioter bryr seg om. Livet er hva du gjør det til sjæl.

Skrevet
6 minutter siden, lurings skrev:

Ja.

Nei. Hilsen en med Aspergers 

Anonymkode: a8011...3e3

Skrevet

Hvor mange tråder om Asperger skal det være på kg? Jeg er dritt lei!

Anonymkode: 19ebd...326

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme

Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Hemmeligheten er å ha selvdisiplinen til å ikke klikke i tråder man ikke ønsker å lese. 

Anonymkode: 126b7...313

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hemmeligheten er å ha selvdisiplinen til å ikke klikke inn i  tråder man ikke ønsker å lese. 

Man må ikke lese alt på KG.

Skrevet

Har funnet mening med livet. Det er å tjene så mye penger jeg overhodet klarer. Og så bruke de på strippere og horer. Oppfordrer ingen andre til å gjøre det

Anonymkode: 31e6e...f7f

• Liker 1
Skrevet
51 minutes ago, AnonymBruker said:

Har funnet mening med livet. Det er å tjene så mye penger jeg overhodet klarer. Og så bruke de på strippere og horer. Oppfordrer ingen andre til å gjøre det

Tror ikke det er så mange aspergere som både kan tjene mye penger og liker  å bruke pengene på horer så sikkert ikke mange som vil kopiere deg uansett. 

Anonymkode: 6f2ac...4d7

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Tror ikke det er så mange aspergere som både kan tjene mye penger og liker  å bruke pengene på horer så sikkert ikke mange som vil kopiere deg uansett. 

Sant, jeg er ett av unntakene har jeg funnet ut

Men det er noe spesielt når man har tre strippere som gnir rumpa si på deg fra hver kant

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det

Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Deg om det

Hva mener du?

Anonymkode: 829ea...666

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: 829ea...666

Asper spøk.

Anonymkode: 25e8d...d12

Skrevet

Jeg har det sånn, og har asperger, men tipper det kan gjelde ganske mange som ikke har det også

Anonymkode: 5931a...fb5

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Asper spøk.

Anonymkode: 25e8d...d12

Ikke alltid lett å forstå hans humor. 

Skrevet

TS snakker du om dette med psykolog?

Anonymkode: 3d57f...a82

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må ikke lese alt på KG. Anonymkode: 126b7...313

Man  heller ikke svare som AB, men mange gjør det stadig vekk uansett. Kan ikke la det være. ;)  

Anonymkode: e3068...306

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...