Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #1 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg har en 3 års gammel kanin som jeg har hatt fra den var liten.. dog går den ikke så veldig mye ute i rommene da den hver eneste gang gnager over noen ledninger.. men om sommeren har den et stort utebur, men om vintern er den inne. problemet erbare det at hver gang ejg åpner buret vil den ikke kommefrem, den vil ikke opp i armene. om jeg går bort fra buret løper den ut.. løfter jeg den opp småbiter den i armen og vil ned og puster som bare det.. pusten er så fort at det er nesten vondt å høre på, tipper at den er livredd.. men den har jo ingen grunn til det. hva skal jeg gjøre for å få den til å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 22. januar 2005 #2 Del Skrevet 22. januar 2005 Ikke sikkert det er så lett siden den er så gammel. Du kam prøve å venne den til å spise godbiter fra hånden, og evt bli klappet i buret. Ikke alle liker å bli holdt. Men om man øver ofte, og tar det rolig så kan det hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå