Gå til innhold

Tannlegeskrekk! finnes det en tannlege i trøndelag som er forståelsesfull for slike ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tannlegeskrekk!! Mistet en plomme i kveld. Noen som kan anbefale forståelsesfulle tannleger?

Anonymkode: 97528...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tannlegeskrekk!! Mistet en plomme i kveld. Noen som kan anbefale forståelsesfulle tannleger?

Ja, på tannlegesenter Oris Dental på Trondheim Torg i Trondheim er det veldig forståelsesfulle og dyktige tannleger.

Anonymkode: 21a11...cbb

• Liker 1
Skrevet

Les gjerne bl.a. kundeuttalelsene:

"Magnhild

" Er superfornøyd etter besøket :) Har tannlegeskrekk men for en behagelig tannlege jeg fikk☺👍 Tusen takk! "

"Ingeborg

" Jeg med min tannlegeskrekk ble ivaretatt på en utrolig super måte! Tusen takk for god hjelp, jeg anbefaler dere alle å prøve klinikken <3 "

http://oris-trondheim.no/om-oss/kundeuttalelser

• Liker 1
Skrevet

Har vært hos flere tannleger de siste årene, og min erfaring er at tannleger generelt er mer "humane" nå enn for noen år siden. Alle jeg har vært hos de siste årene har tatt tannlegeskrekken min på alvor, vært forsiktige, forklart hva de har gjort og spurt om det går bra hele tiden mens de holdt på. Ganske stor forskjell fra for noen år siden, da var reaksjonen småkjefting og oppgitt stønning...

Skrevet

Tannlege Alstad i Levanger!! Aldri følt meg så ivaretatt før, de er helt fantastiske :-)

• Liker 1
Skrevet

Hva med Melhus? er de flinke?

Skrevet

Arne-Henrik Finnanger :) Trivelig og flink!

Anonymkode: 4a71b...6e5

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Melhus? er de flinke?

Tannhelse melhus er veldig flinke. Har syk tannlegeangst (diagnosen som jeg i farten ikke husker hva heter). Og jeg har kommet meg igjennom 2 runder med tøff tannbehandling der det siste året med hjelp fra sambo, lege, tannlege og medisiner. Og de nøler ikke med å fortelle muligheter du har ang økonomi osv. Bruker god tid, forklarer, og gjør deg trygg. Absolutt anbefalt. 

Anonymkode: d35dd...b7d

• Liker 2
Skrevet

Sikkert lurt å gi beskjed om tannlegeskrekken når du bestiller time, så tannlegen setter av nok tid. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle gode råd. Tok til meg alle.

Anonymkode: 1a032...4bd

• Liker 1
Skrevet

Tannlegene i Munkegata har også flinke tannleger, en av de (en mann med et gammeldags navn) har tidligere jobbet spesielt med folk med tannlegeskrekk. Jeg fjernet en visdomstann der, og de var så gode og omtenksomme at jeg nesten gleder meg til de andre kommer opp så jeg kan fjerne de også.

Anonymkode: b6a52...82f

• Liker 1
Skrevet

Gå på legelisten og søk på tannleger i Trøndelag.

Anonymkode: a85ce...00c

Skrevet

Kjenner flere med grundig tannlegeskrekk som snakker varmt om Colosseumklinikken. 

Skrevet
På 30.9.2017 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Ja, på tannlegesenter Oris Dental på Trondheim Torg i Trondheim er det veldig forståelsesfulle og dyktige tannleger.

Her kan man faktisk også krysse av for at man har tannlegeskrekk når man bestiller time. 

Anonymkode: 46672...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...