AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Jeg føler meg f.eks gammeldags når det kommer til ting, men jeg ytrer ikke dette til andre. - Synes ons og det å ligge rundt er en uting. Sex er noe man deler med en man virkelig elsker. - Man bør bli boende i landet man er født. Jeg ser ikke helt hvorfor kinesere, folk fra Midtøsten og østeuropa skal her og omvendt. Dette er som sagt noe jeg vet ikke nødvendigvis er riktig. Jeg har ingen rett til å avgjøre dette for andre. Og jeg har venner fra andre verdensdeler og disse hadde jeg ikke møtt om de ikke var her. Er bare sære "medfødte" meninger hva er dine? Og jeg kunne gjerne flyttet til et annet land selv. Anonymkode: c1f3e...a8e
lillesky Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. /lillesky (mod)
fullførsetningen Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Ja. Her på bygda er det populært med countrymusikk. Jeg liker egentlig ikke countrymusikk.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Ja, har ganske så bestemte meninger om sigøynere og rusmisbrukere. Jeg liker at jeg har disse holdningene, men det er ikke alle som liker at jeg har disse holdningene Anonymkode: f0b1c...138
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Ja, jeg har meninger jeg ikke liker. Feks mener jeg at det er helt riktig å ta bedre vare på innsatte i fengsel enn eldre på sykehjem, da de i fengsel skal ut igjen i samfunnet, mens de eldre bare skal dø. Dersom vi hadde skattet litt mer av de milliardene de aller rikeste har, eller ikke gitt kongefamilien så sykt mye penger så hadde vi selvsagt hatt råd til å finansiere begge grupper på en utmerket måte, men det er jo tydeligvis ikke et alternativ.. Anonymkode: d48f4...5fd 1
Mari Y Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg er sikkert islamofil ifølge noen her på nettet, i alle fall😉
Mari Y Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 På 1.10.2017 den 21.32, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har meninger jeg ikke liker. Feks mener jeg at det er helt riktig å ta bedre vare på innsatte i fengsel enn eldre på sykehjem, da de i fengsel skal ut igjen i samfunnet, mens de eldre bare skal dø. Dersom vi hadde skattet litt mer av de milliardene de aller rikeste har, eller ikke gitt kongefamilien så sykt mye penger så hadde vi selvsagt hatt råd til å finansiere begge grupper på en utmerket måte, men det er jo tydeligvis ikke et alternativ.. Anonymkode: d48f4...5fd Tja, den er jeg ikke helt enig i. Gamle fortjener jo ikke lide, bare fordi de skal dø. Men med f eks innsatte i fengsel, mener du da verstinger som overgripere eller drapsmenn, eller mener du sånn generelt. Jeg er nok prinsipielt enig i at samfunnets verstinger bør holdes unna samfunnet, da det høres mest logisk ut. Uavhengig av om det er psykiatri eller fengsel.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 10 minutter siden, Mari Y skrev: Jeg er sikkert islamofil ifølge noen her på nettet, i alle fall😉 En kvinne som er islamofil? Er ikke det et oxymoron? Anonymkode: 4349c...662
Gjest Mass Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 Ja, jeg har mange meninger som andre ikke liker. Noe deles mer enn gjerne, mens noe deles kun med de som kjenner meg. Føler vel ofte at man som person lett kan bli mistolket dersom en mening som i utgangspunktet ikke blir tatt godt i mot, også blir misoppfattet. Det er så mange variabler rundt dette at noen ganger er det best å bare tie.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 Uff, ja...... dessverre ser jeg ned på folk fra Thailand. Jeg ser på dem som pengegriske mennesker som "selger" seg til desperate nordiske menn for å sende penger hjem til familiene sine. Jeg er fullstendig klar over at dette ikke gjelder alle, og at det bare er noen få som holder på sånn, men jeg klarer ikke å endre mening. Møter jeg en fra Thailand, tenker jeg mitt automatisk. Sier selvfølgelig aldri noe til dem. en annen mening jeg ikke er spesielt stolt av, er at jeg ser ned på mennesker med barn med flere partnere. Det kan være mange årsaker til at de har endt opp sånn, men jeg tenker uansett at de er desperate, stakkarslige og/eller lite intelligente. Anonymkode: 81937...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg mener at vi skal slutte å behandle demente (som har kommet langt i sykdommen) for alt mulig. De skal få lov til å dø. De har det ikke godt, de er deprimerte, hallusinerer, lengter, mye sinte, lager veldig mye bråk fordi de ikke forstår osv. Jeg jobber innenfor eldreomsorgen, og kan ikke uttrykke dette der. Jeg sa høyt at jeg var for assistert selvmord, var like før jeg fikk sparken omtrent. Anonymkode: b57e4...847 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #13 Skrevet 4. oktober 2017 Ja jeg mener at norske foreldre tar altfor lite ansvar for døtrene sine,og lærer dem dårlig moral og ansvarsløshet. De er ofte mer avkledd enn påkledd,og drikker alkohol og fester fra de er fjorten,femten år. De har kjærester på overnatting fra de knapt er over puberteten og de lærer ikke om hva som er verdier som gjør dem lykkelige. Norske jenter klarer ikke forhold,og de får flere barn med flere fedre,og vet ikke sitt eget beste,fordi ingen lærer dem. Dem sliter psykisk nesten alle sammen. Det er veldig trist å se. Jeg er norsk og misunner de utenlandske som passer på barna sine,og som ikke lar de rave rundt og ha sex med gutter som bare utnytter dem. Våg å si slike meninger høyt. Anonymkode: 544fa...d63 1
Mari Y Skrevet 4. oktober 2017 #14 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: En kvinne som er islamofil? Er ikke det et oxymoron? Anonymkode: 4349c...662 Poenget er vel egentlig at jeg ikke er 'islamofil', men det hender at jeg utfordrer fordommer. Jeg sier ikke at islam er en dans på roser, men at jeg mener 'gruppetenkning' er unødvendig. Og det igjen liker ofte ikke de som hater eller ser ned på muslimer å høre. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #15 Skrevet 4. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, ja...... dessverre ser jeg ned på folk fra Thailand. Jeg ser på dem som pengegriske mennesker som "selger" seg til desperate nordiske menn for å sende penger hjem til familiene sine. Jeg er fullstendig klar over at dette ikke gjelder alle, og at det bare er noen få som holder på sånn, men jeg klarer ikke å endre mening. Møter jeg en fra Thailand, tenker jeg mitt automatisk. Sier selvfølgelig aldri noe til dem. en annen mening jeg ikke er spesielt stolt av, er at jeg ser ned på mennesker med barn med flere partnere. Det kan være mange årsaker til at de har endt opp sånn, men jeg tenker uansett at de er desperate, stakkarslige og/eller lite intelligente. Anonymkode: 81937...6f3 Er ikke det sant da? Mistet tellingen på antall eldre menn, men også i 40årene, med sine "svært unge" damer med thai bakgrunn. Anonymkode: 4349c...662 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #16 Skrevet 4. oktober 2017 Her elskar sambygdingane mine vassendgutane. Eg likar ikkje musikken deira! Anonymkode: 12581...372
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #17 Skrevet 5. oktober 2017 - Jeg dømmer overvektige. - Jeg ser ned på narkomane. - Jeg liker ikke innvandring (altså, har ikke problem med MENNESKENE i seg selv, men ønsker meg mindre innvandring). - Jeg ser ned på religiøse. - Jeg ser ned på folk som ligger rundt (til tross for at jeg gjorde det selv en periode). - Jeg ser ned på psykisk syke (og jeg er det selv). - Jeg er bitter på folk som er friske (er kronisk syk, fysisk også). - Jeg ser ned på norske menn som "shopper" koner fra Thailand og lignende. - Jeg ser ned på folk som bruker mye tid på internett (men gjør det selv). - Jeg klarer ikke ta "gulinger" seriøst. Kinesere, thailendere og slike. Syns de virker dumme (hovedsaklig sosialt). Anonymkode: 62a8f...5c9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #18 Skrevet 5. oktober 2017 Ja, og er forresten 100% for aktiv dødshjelp. Det er den eneste jeg ikke er flau over. (jeg er samme person som over) Anonymkode: 62a8f...5c9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #19 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg mener faktisk at TV-programmer som Farmen eller 71 Grader Nord er rent søppel, og jeg skjønner egentlig ikke horfor noen gidder å følge med på slike ting.., Anonymkode: 76e9d...387 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #20 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg mener faktisk at TV-programmer som Farmen eller 71 Grader Nord er rent søppel, og jeg skjønner egentlig ikke horfor noen gidder å følge med på slike ting.., Anonymkode: 76e9d...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå