Arwen Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 Jeg spyr ut med spørsmål for tiden jeg masse småplukk igjen å fikse. Hvor mye brus skal vi kjøpe? Er helt blank.. :klø:
Arwen Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2005 Skal ikke ha mye blandevann da vi ikke skal (kan) ha mye sprit stående...
Bokalven Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 I hvert fall 1/2 liter per person, sånn ca? Ville jeg ha tippet... Men jeg er ingen ekspert, altså.
Nella Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Snakk med butikken du kjøper brus fra å spør om du ha mulighet til å returnere uåpnede flasker. Vet mange butikker som gjør dette og da er det ikke farlig å "rive i" litt. Da betaler du kun for det du bruker uansett..
Arwen Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2005 Ja, men skulle gjerne hatt et ca tall å forholde meg til. Synes 1/2 liter per person høres riktig ut, så hvis vi tar i litt da kjøper vi 100 halvlitersflasker.
Olifant Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 Vil nok tro det kan være lurt å regne litt mer enn en halvliter per pers, men det kommer jo an på hvor mange av gjestene som vil droppe alkoholen og bare drikke brus, for de kan det jo fort gå mye mer...
Arwen Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2005 Det er nok ikke mange, maks fem tenker jeg. I tillegg til tre som er under 18. Er veldig usikker på denne mengden her jeg jeg... Tror jeg skal sende en PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå