Gjest Catalina Culès Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 (endret) Noen av dere som kan anbefale meg gode bøker innen psykisk helse ? Psykoser, Tvangstanker, Schizofreni, Angst, Mani, Depresjon, personlighets forstyrrelser osv Endret 30. september 2017 av Catalina Culès
Gjest Lexie Grey Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Vet ikke om det er akkurat dette du er på jakt etter, men jeg kan anbefale "Trange rom og åpne plasser" av Torkil Berge og Arne Repål. Ei bok om angst som forklarer hva som skjer i kroppen, forskjellige typer angst og mange tips til hvordan man kan få kontroll over den. Jeg bruker den mye og den er veldig lett å forstå
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 8 minutter siden, 97'girl skrev: Vet ikke om det er akkurat dette du er på jakt etter, men jeg kan anbefale "Trange rom og åpne plasser" av Torkil Berge og Arne Repål. Ei bok om angst som forklarer hva som skjer i kroppen, forskjellige typer angst og mange tips til hvordan man kan få kontroll over den. Jeg bruker den mye og den er veldig lett å forstå Takk for svar
Anna Maria Skrevet 30. september 2017 #4 Skrevet 30. september 2017 43 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Noen av dere som kan anbefale meg gode bøker innen psykisk helse ? Psykoser, Tvangstanker, Schizofreni, Angst, Mani, Depresjon, personlighets forstyrrelser osv Anbefaler bøkene til Ingvard Wilhelmsen. Livet er et usikkert prosjekt, blant annet. Han er veldig god. Tvangstanker, angst. 1
Anna Maria Skrevet 30. september 2017 #5 Skrevet 30. september 2017 Akkurat nå, Anna Maria skrev: Anbefaler bøkene til Ingvard Wilhelmsen. Livet er et usikkert prosjekt, blant annet. Han er veldig god. Tvangstanker, angst. Og Finn Skårderud, Uro.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #6 Skrevet 30. september 2017 Anbefaler også Trange rom og åpne plasser. Ble anbefalt den av to psykologer. Anonymkode: 65d9a...0eb
Lammelåret Skrevet 30. september 2017 #7 Skrevet 30. september 2017 Faglitteratur/populærvitenskap eller skjønnlitteratur?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #8 Skrevet 30. september 2017 Om fysiske årsaker til angst og depresjon (audioer):https://soundcloud.com/medicalmedium/anxiety-depression https://soundcloud.com/medicalmedium/conquering-anxiety https://soundcloud.com/medicalmedium/heal-depression-naturally Anonymkode: 548d2...93b
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. september 2017 #9 Skrevet 30. september 2017 3 minutter siden, Lammelåret skrev: Faglitteratur/populærvitenskap eller skjønnlitteratur? Er interessert i begge deler
Lammelåret Skrevet 30. september 2017 #10 Skrevet 30. september 2017 God skjønnlitteratur: "Så det går deg godt" av Elen Egeland og "Alt det lyse og alt det mørke" av Brynjulf Jung Tjønn
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #11 Skrevet 1. oktober 2017 Portia de Rossi - Unbearable lightness. Handler om spiseforstyrrelsen hennes og hvor mye den styrte livet hennes. Interessant bok. Anonymkode: 88518...06f
Rumle Skrevet 1. oktober 2017 #12 Skrevet 1. oktober 2017 I morgen var jeg alltid en løve av Arnhild Lauveng synes jeg var veldig fin, ellers kan du jo soeke opp bokanmeldelser paa feks psykologtidskriftet.no eller eller lignende steder.
Aloy Skrevet 2. oktober 2017 #13 Skrevet 2. oktober 2017 Anbefaler selvhjelpstriologien til Ingvard Wilhelmsen, den inneholder bøkene «Sjef i eget liv», «Kongen anbefaler» og «Det er ikke mer synd på deg enn andre» Jeg likte også veldig godt «Placebodefekten» av Gunnar Tjomlid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå