AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Hei, Vurderer å reise på nyttårstur til Warszawa med et vennepar og vil gjerne ha litt synspunkter fra dere som har vært der, spesielt dere som har vært der i jul/nyttårstider. Liker å bo litt fint, det må være litt "instagram vennlig" hehe Vet ikke helt hvilket hotell vi burde valgt, og finner heller ikke ut av noe spesielt fancy vi kunne gjort på selve nyttårsaften. Noen som har tips til oss? Setter stor pris på det Anonymkode: 5a40f...095
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg var i Warszawa på sommeren og det var helt fantastisk. Mye å se på, god mat/drikke, shopping og fine gågater. Var litt skeptisk før jeg reiste, da mange var negative, men kunne absolutt reist tilbake. Ren og pen by, med hyggelige folk. Bodde i en junior suite på Sofitel Victoria Hotel, helt amazing! http://www.sofitel.com/gb/hotel-3378-sofitel-warsaw-victoria/index.shtml Anonymkode: 22284...20e
Katarina4323 Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 Warszawa er en av mine favoritte byen :).Nattlivet er fanastisk her. Hvis du har lyst på god fest på elegant sted, anbefaler jeg Nowy Orlean.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå