Gå til innhold

"Hundepiss dreper plantene våre!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser fler og fler slike dramatiske skilt popper opp på plener i forhager og i borettslag. Nå har jeg ikke hund selv, men er det virkelig sant? Dreper hundeurin planter? Skulle jo tro det bare er litt gjødsel... 

Anonymkode: 1e607...b62

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser fler og fler slike dramatiske skilt popper opp på plener i forhager og i borettslag. Nå har jeg ikke hund selv, men er det virkelig sant? Dreper hundeurin planter? Skulle jo tro det bare er litt gjødsel... 

Kanskje det er den stadige påfyllingen av hundepiss som dreper plantene?  En liten dusj i ny og ne skader vel neppe, men kanskje mange daglig?

Anonymkode: d92c8...7e6

Skrevet

Hundepiss blir som syre for plantene. Å nok av det dreper plantene ja. Hvorfor ikke bare holde hundene sine unna andres blomsterbed? 

Anonymkode: 2f8c0...8a5

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiss er gjødsel, ja. I utvannet form. Tiss i ren form dreper planter. Dette vet alle som har hund og har gjort tabben å la den tisse på gresset. Utover det sinnsykt ekle i at ungene ruller seg i hundetiss så får plenen brune svimerker etter tiss. Naboen min plantet først hekk og så lot han hunden tisse på den. Hekken er død nå, for å si det slik. :ler: 

Sånn rent praktisk så ønsker selvsagt ingen som ikke har hund at verken hund eller eier tisser eller bæsjer på deres eiendom. Det er omtrent like ekkelt og definitivt like uoppdragent. Har du hund: sørg for at den gjør fra seg et sted der ingen andre enn du lider av at den gjør fra seg. 

Anonymkode: 8e45e...579

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, plen og planter blir gule og dør om det pisses på samme flekken hele jevnlig. :hund:

Endret av Perle
Skrevet

Skal leie naboens hund til å drepe hekken vår som jeg hater! :5:

Anonymkode: d92c8...7e6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...