AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Del Skrevet 30. september 2017 Hei, Jeg er 24 uker på vei, har fått meg en knekk etter brudd, hardt studie og mye stress og nå har jeg ikke klart å spise på to dager. føler meg svimmel og har hodepine, men prøver å drikke så mye vann jeg kan innemellom uten at jeg brekker meg.. Jeg vet rett og slett ikke hvor lenge jeg kan gå sånn? Er så utrolig lei meg og isolerer meg helt.. Anonymkode: 3d0fb...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #2 Del Skrevet 30. september 2017 All sympati for dette høres tøft ut. Prøv å fokusere på bare deg og barnet. Du er ikke alene og barnet trenger at du holder deg på beina. Et brudd gjør vondt og det er forferdelig at noen har forlatt deg gravid i tillegg. Men barnet ditt er der og i motsetning til idiotmenn som går fra gravide damer, som er toppen av egotripping, er barnet verdt kjærligheten din. Gå å kjøp deg noe god mat og krøll deg opp i sofaen sammen med barnet i magen din og gi en lang faen i han. Menn er stort sett ikke verdt en eneste av kaloriene de kostere. Barnet derimot, er verdt bryderiet. Anonymkode: 38670...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Del Skrevet 30. september 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: All sympati for dette høres tøft ut. Prøv å fokusere på bare deg og barnet. Du er ikke alene og barnet trenger at du holder deg på beina. Et brudd gjør vondt og det er forferdelig at noen har forlatt deg gravid i tillegg. Men barnet ditt er der og i motsetning til idiotmenn som går fra gravide damer, som er toppen av egotripping, er barnet verdt kjærligheten din. Gå å kjøp deg noe god mat og krøll deg opp i sofaen sammen med barnet i magen din og gi en lang faen i han. Menn er stort sett ikke verdt en eneste av kaloriene de kostere. Barnet derimot, er verdt bryderiet. Anonymkode: 38670...51d Takk, men jeg klarer ikke å nyte det å være gravid nå, jeg hater å være gravid nå og at jeg er helt alene. Jeg skjønner meg ikke på følelsene mine nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymkode: 3d0fb...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #4 Del Skrevet 30. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, men jeg klarer ikke å nyte det å være gravid nå, jeg hater å være gravid nå og at jeg er helt alene. Jeg skjønner meg ikke på følelsene mine nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymkode: 3d0fb...cd0 Høres ut som du bør oppsøke hjelp. Ring fastlegen din og få en time i løpet av uken, om dette ikke bedrer seg må du ha næring på annen måte. Lykke til og vit at det meste som er kjipt går over, også samlivsbrudd og kjipe graviditeter 🙂 Anonymkode: 5ab0e...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #5 Del Skrevet 30. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, men jeg klarer ikke å nyte det å være gravid nå, jeg hater å være gravid nå og at jeg er helt alene. Jeg skjønner meg ikke på følelsene mine nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymkode: 3d0fb...cd0 Jeg vet du ikke klarer nyte det. Men det trengs ikke. Bare prøv å gjør det du må: spis og prøv å ta vare på deg selv og barnet så godt du kan, lar du være går det ut over dere begge og ingenting blir bedre av at du straffer dere begge to for noe en tredje person har gjort mot deg. Du er ikke alene. Barnet er der også. Prøv å tenk på det som en faktisk stabil faktor som er der og trenger deg, i motsetning til din bedritne kjæreste som sviktet deg. Klarer du ikke dette selv, kontakt familie, venner eller helseapparatet og be dem om hjelp. Du er ikke alene. Du er bare uten en person som svikter når du trengte han mest. Men der er andre folk som ikke klarer å være en substitutt for alt han var for deg, men de kan likevel gi deg omsorg og trygghet så du ikke er alene. Anonymkode: 38670...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå