Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eli Strand har en kjempefin rosa omslagsgenser på seg i God morgen, Norge idag. Hun hadde en likedan (?) i sand en dag tidligere.

Jeg MÅ også ha sånn.... :roll:

Noen som ser på/så på som vet hva jeg mener?

Strikket omslagsgenser-/jakke, litt sid, knyting i siden og litt vidde nederst på ermene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant denne omslagsjakken i Henne som jeg tilfeldigvis bladde gjennom idag. Det var helt merkelig! Den er fra et firma som heter Alpha Society (nettadresse www.alphasociety.no). Der står det også at TV2 har valgt å bruke klærne deres.

Omslagsjakken koster hele 1.890,- kroner :o Og jeg har jo lyst på den i både sand og rosa. Ikke har de utsalgssteder i Trondheim heller....

Vil ha.... :grine:

• 2 uker senere...
Gjest Andromeda
Skrevet

NoaNoa har ganske stort utvalg av omslags t-skjorter, gensere og jakker. Jeg har kjøpt en omslagsjakke der som jeg har sett flere bruke på tv. Den er strikka i et åpent fint hullmønster med knyting i siden. Jakka er ganske tynn. Garnet er bla. mohair så jakka har et luftig og mykt utseende. Noanoa har nesten alle klærne i masse farger, grønntoner, rødtoner, svart, hvitt, lillatoner, sand etc.

Klærne koster litt, men det er god kvalitet, de er veldig behagelige å gå med og man får masse komplimeter :)

Anbefales av meg i alle fall!

Skrevet

Oj, takk for tipset!! Må innom Noa Noa når jeg får lønn :P

Var forresten i kontakt med firmaet som leverer den omslagsjakken som Eli Strand hadde på seg. De var kjempehyggelige og kunne sende meg klær. De hadde imidlertid ikke flere igjen av den jakken jeg ønsket, så jeg droppet det.

Skrevet

En ting jeg har lurt på: er dama gravid?

Skrevet

Hmmm... Nå ble jeg litt nysgjerrig på det jeg også :ler:

Noen som vet??

Skrevet

Lurer også om Eli Strand er gravid?! Syns hun har fått mer mage og pupper den siste tida :ler:

Noen som er oppdaterte i se&hør verden her kanskje??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...