AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Del Skrevet 30. september 2017 Hei! Jeg har en relativt liten leilighet (52kvm) med åpen stue-kjøkken. Jeg har to vinduer som måler 195 x2 cm. Jeg har brede karmer og har mulighet for å lage sitteplass om jeg ønsker det. Jeg har bodd her i en mnd alt og sliter med å finne ut av hva jeg skal gjøre. Har en potte i den ene - men merker at små Potter ser litt stusselig ut? Har to bøker oppå hverandre og en potte på toppen på den andre og det tar seg bedre ut. Noen tips? 😃 Og spør i samme slengen om noen vet hvor jeg kan få tak i en stilig bokstøtte? Anonymkode: e5955...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #2 Del Skrevet 6. oktober 2017 Jeg hadde funnet noen fine puter og/eller et skinn for å lage en god sitteplass, og evt en stor potteplante i ene enden. Heng opp lyslenke eller en kul lampe ved lese/sitteplassen. Anonymkode: b22af...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå