Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Signert. Og lenket til fra nettsiden min.

Skrevet

Flotte greier!

Skrevet

Signert av meg også :-)

Skrevet

Så klart vi skrevet under på den

Gjest Bellatrix
Skrevet

Signerte og håper Den Norske Kirke følger etter.

Skrevet
Signerte og håper Den Norske Kirke følger etter.
Ikke for å virke kjip, så ikke misforstå... Jeg er ikke medlem av statskirken, men det står jo i bibelen at homofili er galt.. Følger ikke kirken bibelen, de sier jo så... Så hvorfor godtar de homofile?? Bare et spørsmål...
Gjest Bellatrix
Skrevet
Ikke for å virke kjip, så ikke misforstå... Jeg er ikke medlem av statskirken, men det står jo i bibelen at homofili er galt.. Følger ikke kirken bibelen, de sier jo så... Så hvorfor godtar de homofile?? Bare et spørsmål...

Vel, det er mange måter å tolke Bibelen på. Ikke alle kristne er motstandere av homofili. :wink:

Skrevet

Vel, det er mange måter å tolke Bibelen på. Ikke alle kristne er motstandere av homofili. :wink:

Mener ikke å provosere, men hvis folk "tolker" noe som står så rett ut...?? Da lurer jeg på hvor mye rart kirken klarer å få ut av bibelen...
Skrevet
Mener ikke å provosere, men hvis folk "tolker" noe som står så rett ut...?? Da lurer jeg på hvor mye rart kirken klarer å få ut av bibelen...

Av ren nysjerrighet, kan du vise til hvor i bibelen dette står skrevet rett ut?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Står rett ut og står rett ut. Paulus skriver at menn som ligger med menn skal brenne i helvete. Det skrev han til en menighet der det var mye overgrep blant unge gutter(det er samme ordet for mann og gutt). Jeg har tro på at Gud elsker alle, da vil han alle godt. Også de homofile. Jeg har forresten kristne homofile venner. :)

Skrevet

Vet du hvor i bibelen jeg finner dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...