Bokalven Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 Har stjålet linken fra noen annen (), men vil alikevel oppfordre alle til å signere underskriftskampanjen for å la Human-Etisk Forbund få vie homofile: http://www.human.no/templates/fullwidthfor...orm____506.aspx
ragsan Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 Ja! Signert. Og lenket til fra nettsiden min.
Gjest Bellatrix Skrevet 20. januar 2005 #14 Skrevet 20. januar 2005 Signerte og håper Den Norske Kirke følger etter.
Cathie Skrevet 20. januar 2005 #15 Skrevet 20. januar 2005 Signerte og håper Den Norske Kirke følger etter.Ikke for å virke kjip, så ikke misforstå... Jeg er ikke medlem av statskirken, men det står jo i bibelen at homofili er galt.. Følger ikke kirken bibelen, de sier jo så... Så hvorfor godtar de homofile?? Bare et spørsmål...
Gjest Bellatrix Skrevet 20. januar 2005 #16 Skrevet 20. januar 2005 Ikke for å virke kjip, så ikke misforstå... Jeg er ikke medlem av statskirken, men det står jo i bibelen at homofili er galt.. Følger ikke kirken bibelen, de sier jo så... Så hvorfor godtar de homofile?? Bare et spørsmål... Vel, det er mange måter å tolke Bibelen på. Ikke alle kristne er motstandere av homofili.
Cathie Skrevet 20. januar 2005 #17 Skrevet 20. januar 2005 Vel, det er mange måter å tolke Bibelen på. Ikke alle kristne er motstandere av homofili. Mener ikke å provosere, men hvis folk "tolker" noe som står så rett ut...?? Da lurer jeg på hvor mye rart kirken klarer å få ut av bibelen...
Olifant Skrevet 20. januar 2005 #18 Skrevet 20. januar 2005 Mener ikke å provosere, men hvis folk "tolker" noe som står så rett ut...?? Da lurer jeg på hvor mye rart kirken klarer å få ut av bibelen... Av ren nysjerrighet, kan du vise til hvor i bibelen dette står skrevet rett ut?
Gjest Bellatrix Skrevet 20. januar 2005 #19 Skrevet 20. januar 2005 Står rett ut og står rett ut. Paulus skriver at menn som ligger med menn skal brenne i helvete. Det skrev han til en menighet der det var mye overgrep blant unge gutter(det er samme ordet for mann og gutt). Jeg har tro på at Gud elsker alle, da vil han alle godt. Også de homofile. Jeg har forresten kristne homofile venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå