Gå til innhold

Vom og hundemat

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Fikk en mail fra de i dag der de sier de kan lage mat til Nemi som hun tåler. Høres jo bra ut da. Noen som har testa Vom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har foret i perioder kun på VH og i perioder med tørrfor og VH.

Mine opplevelser med VH ( vom og hundemat ) er veldig bra.

Kan trygt anbefale det.

Siden du ( correct me if wrong ) har en del problemer med allergi så ville jeg helt klart prøvd VH. Det er naturlig og veldig bra for hundene.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Jeg har foret i perioder kun på VH og i perioder med tørrfor og VH.

Mine opplevelser med VH ( vom og hundemat ) er veldig bra.

Kan trygt anbefale det.

Siden du ( correct me if wrong ) har en del problemer med allergi så ville jeg helt klart prøvd VH. Det er naturlig og veldig bra for hundene.

Lykke til.

oki, jeg står mellom vom og NP. Men NP inneholder svin, så det må jeg i så fall få testa ut... Hun reagerte på et griseøre tidligere så det er mulig hun ikke tåler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Jeg har testet begge deler, og her er mine vurderinger:

NP: lett å dele opp, blir ikke blodsøl når det smelter, lukter leverpostei og ser sådan ut også. Noe dyrt, 360,- for 20 kg. Kan bli litt grøtaktig og vanskelig å spise hvis hunden bare slikker på den. Festet seg lett på flisene på gulvet når vovsen grisa.

V&H: vanskelig å dele opp, blir blodsøl når man tiner det, ser ut som kjøttdeig, lukter ikke like sterkt som NP. Billigere enn NP, betalte 190,- for 20 kg. Hunden fikk minimalt med avføring, og den var alltid hard. Festet seg aldri på flisene når vovsen grisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Det er vel best å prøve seg frem. Jeg ble lei av begge delene, så nå er jeg tilbake på tørrfor. Kjenner flere som forer på NP og V&H som er fornøyd. Bikkja mi som er kresen likte V&H bedre enn NP.

Kjøp en blokk av hver, og se hva du syns :) Lykke til :)

Ps, det er herk å holde på med disse to type forene hvis man skal reise bort med hunden. Jeg måtte gå over til noe annet på reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Det er vel best å prøve seg frem. Jeg ble lei av begge delene, så nå er jeg tilbake på tørrfor. Kjenner flere som forer på NP og V&H som er fornøyd. Bikkja mi som er kresen likte V&H bedre enn NP.

Kjøp en blokk av hver, og se hva du syns :) Lykke til :)

Ps, det er herk å holde på med disse to type forene hvis man skal reise bort med hunden. Jeg måtte gå over til noe annet på reiser.

jepp skjønner... men det eneste fôret hun liker og tåler koster altså 500 kr for 7 kg :( Nå viser det seg at hun ikke liker laks og ris-fôret heller... har nesten ikke rørt maten på 2 dager. argh.... må bestille vom så fort som f... da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...