AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Her er 22 grunner http://www.side2.no/underholdning/22-ting-kvinner-er-bedre-pa-enn-menn/3423145112.html Anonymkode: 7df86...474
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Noe basert på studier og forskning, mest basert på egenstudier. Anonymkode: 32e9e...8c7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 Hvem leser side2 av fri vilje. Anonymkode: b5e4b...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #4 Skrevet 30. september 2017 Kvinner er ikke bedre enn menn, menn er ikke bedre enn kvinner. Vi er alle mennesker og ingen er bedre enn noen andre. Slutt med disse tulletrådene nå. Er så lei av dette. Anonymkode: 59197...f73 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #5 Skrevet 30. september 2017 4. Å kjøre bil HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! LOL!!! LOLOLOLOLOLOLOLOL!!!! Anonymkode: 5b579...abe 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #6 Skrevet 30. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ingen er bedre enn noen andre. Anonymkode: 59197...f73 Uten at det er kjønnsbasert, så er det du sier helt feil. Du innbiller deg at du er like bra som Elon Musk? Hvis verden måtte velge. Hva tror du? Anonymkode: b5e4b...ea9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #7 Skrevet 30. september 2017 Gråte, klage, og manipulere Anonymkode: 09889...c0d
funginger Skrevet 30. september 2017 #8 Skrevet 30. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 4. Å kjøre bil HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! LOL!!! LOLOLOLOLOLOLOLOL!!!! Anonymkode: 5b579...abe Hvis man tenker god sjåfør=en som ikke havner i ulykker, så er kvinner bedre til å kjøre bil og unge menn er "dårligst". Ellers er denne listen bare latterlig. Mye generalisering og ekstreme eksempler.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten at det er kjønnsbasert, så er det du sier helt feil. Du innbiller deg at du er like bra som Elon Musk? Hvis verden måtte velge. Hva tror du? Anonymkode: b5e4b...ea9 Ja, jeg tror på likeverd. Man er ikke bedre enn andre selv om et samfunn ville valgt et menneske foran et annet. Jeg respekterer derfor alle mennesker like mye og har ikke dårligere holdninger mot rusmisbrukere enn mot en person som står høyt i samfunnet. Alle blir behandlet med like mye respekt hos meg. Kanskje du har noe å lære av dette? Anonymkode: 59197...f73
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #10 Skrevet 1. oktober 2017 11 timer siden, funginger skrev: Hvis man tenker god sjåfør=en som ikke havner i ulykker, så er kvinner bedre til å kjøre bil og unge menn er "dårligst". Jada og etter den standarden er 90 årige Olga bedre på å kjøre bil enn Michael Schumacher var også... Og etter den satandarden er faren min bedre på snowboard enn Shaun White. Anonymkode: 44955...3ab
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #11 Skrevet 1. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tror på likeverd. Man er ikke bedre enn andre selv om et samfunn ville valgt et menneske foran et annet. Jeg respekterer derfor alle mennesker like mye og har ikke dårligere holdninger mot rusmisbrukere enn mot en person som står høyt i samfunnet. Alle blir behandlet med like mye respekt hos meg. Kanskje du har noe å lære av dette? Anonymkode: 59197...f73 Jeg visste det var noen som liker Anders Breivik og Julio Kopseng like mye som alle andre... Anonymkode: 44955...3ab
stan Skrevet 1. oktober 2017 #12 Skrevet 1. oktober 2017 Tja, damer er ganske mye flinkere til å bli gravide og føde barn. Personlig synes jeg at damer et mye bedre å sex med enn menn, men jeg er klar over at her er det ulike preferanser
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #13 Skrevet 1. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg visste det var noen som liker Anders Breivik og Julio Kopseng like mye som alle andre... Anonymkode: 44955...3ab Hvis du ikke forstår forskjellen mellom å like noen og det å ha like mye respekt for alle mennesker så må du begynne med å lære deg den forskjellen før du diskuterer. Anonymkode: 59197...f73
funginger Skrevet 1. oktober 2017 #14 Skrevet 1. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada og etter den standarden er 90 årige Olga bedre på å kjøre bil enn Michael Schumacher var også... Og etter den satandarden er faren min bedre på snowboard enn Shaun White. Anonymkode: 44955...3ab Nei, det er faktisk ikke det samme.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #15 Skrevet 1. oktober 2017 41 minutter siden, funginger skrev: Nei, det er faktisk ikke det samme. Jo det er faktisk det. For Schumacher har kjørt ut mer enn Olga på 90, og Shaun White har tryna mer på snowboard enn faren min. Å gjøre noe trygt er ikke det samme som å være god i den tingen skjønner du. Det stikk motsatte er som regel tilfellet, at du må strekke grensene for å virkelig bli god i noe, og det fører naturligvis også til at du tryner mer. Og når det gjelder tekniske skills i å kjøre bil så er menn faktisk mye bedre enn kvinner. Bare se neste gang du ser noen gjøre en 20 punkt sving for å lukeparkere hvilket kjønn sjåføren har... Det er vitenskapelig bevist bortenfor enhver tvil at menn har mye bedre romferdigheter enn kvinner. Anonymkode: 44955...3ab
funginger Skrevet 1. oktober 2017 #16 Skrevet 1. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo det er faktisk det. For Schumacher har kjørt ut mer enn Olga på 90, og Shaun White har tryna mer på snowboard enn faren min. Å gjøre noe trygt er ikke det samme som å være god i den tingen skjønner du. Det stikk motsatte er som regel tilfellet, at du må strekke grensene for å virkelig bli god i noe, og det fører naturligvis også til at du tryner mer. Og når det gjelder tekniske skills i å kjøre bil så er menn faktisk mye bedre enn kvinner. Bare se neste gang du ser noen gjøre en 20 punkt sving for å lukeparkere hvilket kjønn sjåføren har... Det er vitenskapelig bevist bortenfor enhver tvil at menn har mye bedre romferdigheter enn kvinner. Anonymkode: 44955...3ab Målet med å kjøre bil i trafikken er å kjøre trygt, effektivt og å komme fram dit du skal. Ikke å være flink til å kjøre 200 km/t. Den gjennomsnittlige mann er ingen Schumacher, en av grunnene til at flere menn er i ulykker er kanskje fordi de tror at de er nettopp han.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #17 Skrevet 2. oktober 2017 Moralene, holdningene og medmenneskeligheten og respekt for medmenneskene. Anonymkode: 33a68...541
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå