malla1989 Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Er det noen som har hatt spor av protein eller 1+ på urinprøve tidlig i svangerskapet? Tenker på første og andre trimester. Hvordan utviklet dette seg for dere?
Minlillelykke Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Hadde litt i starten. Fikk påvist sv. Diabetes i uke 28
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 Jeg hadde det hele veien, men bare "spor" og 1, og det kan det være pga utflod osv. Endte opp med svangerskapsforgiftning på slutten da.. Anonymkode: 4e527...eff
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Ja, hele tiden med begge. +1 er ingenting Anonymkode: 93206...ff7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Fikk alltid det om jeg ikke var nøye med å være rein før jeg tok urunprøven og den ikke ble tatt på morgenurin. Blei aldri noe mer. Var nok bare litt utflod Anonymkode: c6123...6f1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 23 timer siden, malla1989 skrev: Er det noen som har hatt spor av protein eller 1+ på urinprøve tidlig i svangerskapet? Tenker på første og andre trimester. Hvordan utviklet dette seg for dere? Hadde det samt litt blod så fikk medisiner for uvi. Men er i uke 18 nå og får like mye hver gang,de sender prøvene til dyrkning ut at det blir påvist noe mer.. Anonymkode: 7b3ae...abe
malla1989 Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2017 Tusen takk for svar alle sammen 😊 Da ser jeg at noen opplever dette uten at det nødvendigvis utvikler seg. Har en historie med alvorlig svangerskapsforgiftning og morkakesvikt fra uke 20+, og fødte vår lille gutt i uke 26 som dessverre ikke klarte seg. Derfor er nervene i høyspenn nå. Får heldigvis god og tett oppfølging.
ablaze Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 Uff.. Jeg forstår at du er nervøs. Krysser fingrene for deg og håper det går bra denne gang - det fortjener du. Masse lykke til og benytt den tette oppfølgingen om du har bekymringer 1
malla1989 Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2017 1 time siden, ablaze skrev: Uff.. Jeg forstår at du er nervøs. Krysser fingrene for deg og håper det går bra denne gang - det fortjener du. Masse lykke til og benytt den tette oppfølgingen om du har bekymringer Tusen, tusen takk 😊❤️ Ny urinprøve til tirsdag, så jeg håper at den er fin da!
Minlillelykke Skrevet 1. oktober 2017 #10 Skrevet 1. oktober 2017 8 timer siden, malla1989 skrev: Tusen takk for svar alle sammen 😊 Da ser jeg at noen opplever dette uten at det nødvendigvis utvikler seg. Har en historie med alvorlig svangerskapsforgiftning og morkakesvikt fra uke 20+, og fødte vår lille gutt i uke 26 som dessverre ikke klarte seg. Derfor er nervene i høyspenn nå. Får heldigvis god og tett oppfølging. Så flott du får god oppfølging, ds sender de deg på sykehuset om noe er galt😊 Ønsker deg lykke til og håper for deres del at alt går fint denne gangen❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå