BeautyBox Skrevet 4. oktober 2017 #41 Skrevet 4. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har funnet en fin 1 stavs eikeparkett som er satt ned fra ca 600 kr til 400 kr. Tror jeg går for det. Hatt med flere prøver hjem, både parkett og laminat. Uansett hvordan jeg vender og vrir på det, så er parkett veldig mye finere. Anonymkode: f1c0a...3ac Men er parkett fint i begynnelsen, men blir stygt etterhvert, mens laminat er mindre pent hele tiden men uten stygge hakk og gulskjær, skjøter som synes osv? Hva er best/verst? Jeg tenker løsningen på kalde gulv er noe isolerende imellom, som noen har nevnt her. Men nå er ikke jeg noen ekspert da, og har heller ikke vært på utkikk selv. Så om du føler at parkett er best ut fra dine vurderinger så er det jo selvsagt rett for deg 1
tdm900 Skrevet 5. oktober 2017 #42 Skrevet 5. oktober 2017 9 timer siden, BeautyBox skrev: Men er parkett fint i begynnelsen, men blir stygt etterhvert, mens laminat er mindre pent hele tiden men uten stygge hakk og gulskjær, skjøter som synes osv? Hva er best/verst? Jeg tenker løsningen på kalde gulv er noe isolerende imellom, som noen har nevnt her. Men nå er ikke jeg noen ekspert da, og har heller ikke vært på utkikk selv. Så om du føler at parkett er best ut fra dine vurderinger så er det jo selvsagt rett for deg Helt enig med deg. Vi hadde parkett hjemme før, men det var noe helt anna å få på laminat i stedet. Har selv laminat gjennom hele huset, og det er ikke kaldere med den mot parkett😊 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #43 Skrevet 5. oktober 2017 11 timer siden, BeautyBox skrev: Men er parkett fint i begynnelsen, men blir stygt etterhvert, mens laminat er mindre pent hele tiden men uten stygge hakk og gulskjær, skjøter som synes osv? Hva er best/verst? Jeg tenker løsningen på kalde gulv er noe isolerende imellom, som noen har nevnt her. Men nå er ikke jeg noen ekspert da, og har heller ikke vært på utkikk selv. Så om du føler at parkett er best ut fra dine vurderinger så er det jo selvsagt rett for deg Det kommer an på finishen på parketten. Denne parketten her, gulner ikke. Anonymkode: f1c0a...3ac
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #44 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, tdm900 skrev: Helt enig med deg. Vi hadde parkett hjemme før, men det var noe helt anna å få på laminat i stedet. Har selv laminat gjennom hele huset, og det er ikke kaldere med den mot parkett😊 Det kommer jo helt an på kvaliteten på parketten som lå der fra før. Det er enorm forskjell på parkett til 200 kr og 600 kr per m2. Anonymkode: f1c0a...3ac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå